چرا گفتیم که “آرامش خاطر با جی اف آر سی / جی آر سی” به دست می آید. چرا که وقتی شکا از یک مصالح ساختمانی انتظاراتی داشته باشید و آن مصالح ساختمانی بتواند انتظارات و نیازهای مد نظر شما را راجع به شازه ای که مشغول ساخت آن هستید برآورده کند، به این معناست که نگرانی از بابت خرابی آن نخواهدی داشت.

اما چرا می گوییم که جی اف آر سی / جی آر سی دارای این خصوصیت است. به دلیل آن که نیازهای مختلفی که یک سازنده آن را از مصالح ساختمانی می طلبد در واقع می تواند به موارد زیر خلاصه شود:

– استحکام

استحکام یک فاکتور اصلی در استفاده از مصالح ساختمانی و از جمله جی اف آر سی / جی آر سی می باشد. چرا که اگر مصالح ساختمانی به عنوان مثال جی اف آر سی / جی آر سی به کار رفته نمتواند بارها و نیروهایی را که به آن وارد می شود حمل کند. و اگر تحمل چنین بارهایی را نداشته باشد ترک برداشته و یا می شکند و باعث ریزش بخشی از سازه و یا کل سازه می شود و به این ترتیب باید به بازسازی یا تعمیر و ترمیم آن اقدام کرد.

فاکتورهای مورد انتظار از جی اف آر سی / جی آر سی

بارهایی که به یک قطعه از مصالح ساختمانی مانند جی اف آر سی / جی آر سی وارد می شود می تواند به صورت نیروهای فشاری و به وسیله مصالحی که وزن آن ها در امتداد بالایی یا پایینی جی اف آر سی / جی آر سی قرار دارد به آن وارد شود. البته تنها نیروی وارده نیروی فشاری نیست. بلکه ممکن است بارهای کششی نیز به جی آف آر سی / جی آر سی وارد شود. و اگر مصالح ساختمانی ترد و شکننده باشند در برابر نیروهای کششی به راحتی دچار شکست می شوند.

البته برای به کار گیری جی اف آر سی / جی آر سی یا هر مصالح ساختمانی دیگری در یک ساختمان به بارهای دیگری که ممکن است به آن ها وارد شود مانند نیروهای خمشی، پیچشی و یا برشی نیز توجه می شود. به خصوص هنگامی که ساختمان در معرض یک نیروی خارجی مانند زلزله، سیل و یا ضربه های خارجی قرار می گیرد این نوع از مقاومت های جی اف آر سی / جی آر سی اهمیت پیدا می کند.

و چنانچه قبلا بیان شد و می دانید جی اف آر سی / جی آر سی به دلیل وجود الیاف شیشه در ترکیب بتن توانسته توانایی و استحکام خوبی در برابر این نیروها از خود نشان دهد. و مقاومت جی اف آر سی / جی آر سی در تراز بالایی نسبت به انواع مختلف مصالح ساختمانی که به خصوص برای پوشش نمای ساختمان به کار می روند، قرار دارد.

-طول عمر

دوام نیز از جمله مشخصه های جی اف آر سی / جی آر سی است که در واقع جزو فاکتورهای مورد بررسی برای مقایسه کیقیت مصالح ساختمانی است.

زیبایی و شکل پذیری:

خاصیتی که جی اف آر سی / جی آر سی دارد این است که می تواند طراحی های مختلف را به خود بگیرد و جلوه مناسب و زیبایی توسط جی اف آر سی / جی آر سی می توان به نمای ساختمان ارائه کرد.

برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با این محصول هم می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس حاصل نمایید و هم اینکه به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا رجوع کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *