در مقاله “استفاده از قالب های سالم در روش بتن ریزی نصب بتن اکسپوز”  در این رابطه صحبت شد که یکی از روش های نصب و اجرای بتن اکسپوز علاوه بر روش استفاده از پنل های پیش ساخته، استفاده از این روش است که ابتدا در محل نصب قالب گذاری کرده و سپس شروع به بتن ریزی کنیم که همانطور که بیان شد، استفاده از قالب های نو و سالم اهمیت بسیاری در زیبایی بتن اکسپوز نهایی دارد.

اما پس از آنکه “نکات مورد توجه در قالب گذاری بتن اکسپوز” را بیان کردیم نوبت به این می رسد که اگر سطح و نمای بتن اکسپوز ساختمان شما نیاز به تمیزکاری و پاکسازی داشت به چه شیوه ای می توان این کار را انجام داد.

با پیشرفت معماری و تکنولوژی می بینیم که بسیاری از ساختمان ها و خانه های امروزی در نما یا کفپوش های خود از بتن نما استفاده می کنند. که البته این محصول را می توان در پاسیو ها و همچنین محوطه کنار استخر نیز به کار گرفت. البته دیده می شود که در پارکینگ ها، گاراژها و بسیاری جاهای دیگر نیز استفاده از بتن نما طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نحوه ساخت کفپوش های بتن اکسپوز

برای ساخت کفپوش های بتن اکسپوز به این ترتیب عمل می شود که سنگ ریزه هایی که معمولا سعی می شود زیبا و رنگی باشند و اندازه های تقریبا یکسان داشته باشند را با بتن ترکیب می کنند و آن را در محل مورد نظر بتن ریزی می کنند.

پس از این کار منتظر می شوند که بتن خشک شود، آنگاه لایه رویی بتن اکسپوز را بر می دارند و به این ترتیب سنگریزه هایی که در زیر قرار داده شده اند، می توانند به خوبی جلوه گر شوند. و به این ترتیب کفپوش های زیبای بتن اکسپوز به دست می آید.

نمایش این محصول بسیار جذاب است که شما می توانید برای مشاهده نمونه های زیبای آن به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید و نمونه های بیشتری از آن را ببینید. برای نصب و سفارش محصول بهتر است با کارشناسان و مشاوران هنزا در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *