اگر به دنبال آگاهی از روش های اختلاط ایران GFRC / ایران GRC هستید، لازم به ذکر است که این کار به دو روش صورت می پذیرد که نوشته “روش اسپری در تولید ایران GFRC / ایران GRC”  به روش پاششی یا اسپری پرداخته است که دستگاه مخصوص به خود را دارد. که این شیوه را به طور مفصل در مقاله مربوطه توضیح دادیم و گفتیم که این روش به ما پنل های ایران GFRC / ایران GRC محکم تری تحویل می دهد.

اما این تنها روش اختلاز ایران GFRC / ایران GRC نیست، بلکه روشی ارزانتر نیز وجود دارد که در نوشته “روش پریمیکس یا پیش مخلوط در تولید ایران GFRC / ایران GRC” در مورد آن توضیحات جامعی ارائه کردیم. سپس به نوشته “عمل آوری ایران GFRC / ایران GRC” رسیدیم که در مورد فرآیند عمل آوری بتن های ایران GFRC / ایران GRC است که در واقع همان فرآیند خشک شدن بتن پس از قالب گیری آن است.

تراکم نسبی ایران GFRC / ایران GRC

این مرحله نیز دارای حساسیت ویژه ای است و اگر نکات و دستورالعمل های لازم را در آن رعایت نکنیم بتن دچار ترک های متعددی می شود که به آن ضربه می زند. بنابراین هنگام عمل آوری این محصول را در اتاق های ویژه ای که دارای درجه حرارت و میزان رطوبت استانداردی است قرار می دهند که هنگام خشک شدن و آب از دست دادن، ترک های آن کنترل شده و گسترش پیدا نکند.

نکته دیگری که در اینجا لازم است به آن پرداخته شود این است که آیا تراکم نسبی ایران GFRC / ایران GRC نسبت به بتن معمولی خیلی بیشتر است؟ جواب این است که خیر. تراکم نسبی آن ها تقریبا مشابه است اما به دلیل وجود الیاف شیشه در این محصول، می توان گفت که مقاومت آن نسبت به بتن معمولی بیشتر است و بنابراین می توان پنل های سبک تری از این محصول تولید کرد.

برای مشاهده این دست از پنل ها بهتر است به صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مراجعه نمایید. همچنین برای ثبت سفارش خود از این محصول با متخصصان هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *