اگر می خواهید که ایران GFRC / ایران GRC را بیشتر و بهتر بشناسید می توانید به مقاله “ایران GFRC / ایران GRC را بهتر بشناسیم” مراجعه نمایید. در این مقاله بیان کردیم که تولید بتن الیافی مسلح شده به وسیله الیاف شیشه تنها منحصر به کشورهای پیشرفته و خارجی نیست و امروزه ما توانسته ایم با بهره مندی از متخصصان و کارشناسان داخلی این نوع بتن را تحت عنوان ایران GFRC / ایران GRC در داخل کشور با کیفیت بالا تولید و عرضه کنیم. که این کار تحت نظارت کارشناسان و محققان هنزا صورت می گیرد.

در واقع بعد اقتصادی از جمله مهم ترین ابعاد در راه اندازی یک سازه است. یعنی وقتی که مالک قصد دارد که دست به ایجاد و ساخت یک بنا بزند، این مساله که بتواند به خواسته ها و نیازهای خود تحت کمترین هزینه و خرجکرد برسد، برایش در اولویت قرار دارد. به همین دلیل است که به دنبال پیدا کردن آن دسته از مصالح ساختمانی می رود که هم بتواند نیازها و مطالبات مد نظرش در ساختمان را برآورده کند و هم اینکه از لحاظ مقدار هزینه ای که صرف می کند، دارای صرفه جویی بیشتری باشد.

قطعات ایران GFRC / ایران GRC در ابعاد بزرگ

در اینجاست که می توان از ایران GFRC / ایران GRC نام برد. چرا که همانطور که در نوشته “ایران GFRC / ایران GRC از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است” بیان شد، ایران GFRC / ایران GRC از جمله مصالح ساختمانی است که نسبت به بسیاری دیگر از مواد و مصالح ساختمانی که برای پوشش نماهای بیرونی و همچنین نماهای درونی ساختمان به کار می رود دارای صرفه اقتصادی بیشتری است.

گاهی ممکن است برای یک سازه ما نیاز داشته باشیم از یک پنل ایران GFRC / ایران GRC استفاده کنیم که دارای ابعاد بزرگی باشد. یعنی ایران GFRC / ایران GRC استفاده شده بتواند سطح بزرگی را پوشش دهد در حالیکه نمی خواهیم پنل ایران GFRC / ایران GRC که به کار می بریم چند تکه باشد بلکه اولویت ما این است که آن را به صورت یک تکه و یکپارچه استفاده کنیم.

اما سوال این است که آیا می توان در کارخانه قطعات ایران GFRC / ایران GRC را با ابعاد بزرگ تولید کرد یا اینکه لازم است آن را به صورت چند تکه پنل کوچک ایران GFRC / ایران GRC تولید کنیم که از اتصال آن ها با یکدیگر قطعه مورد نظر حاصل گردد. در پاسخ می گوییم که ایران GFRC / ایران GRC این قابلیت را دارد که شما می توانید در ابعاد بزرگ و دلخواه به صورت یک تکه تولید کرده و بسازید.

یکی از دلایلی که باعث می شود بتوان پنل ایران GFRC / ایران GRC را در ابعاد بزرگ به صورت یکپارچه تولید کرد این است که همانطور که پیش از این بیان کردیم، پنل های ایران GFRC / ایران GRC دارای این ظرفیت هستند که می توان آن ها را در ضخامت های کوچک تولید نمود.

تولید پنل های ایران GFRC / ایران GRC در ضخامت کم باعث می شود که هنگامی که یک قطعه از آن را در ابعاد بزرگ تولید می کنیم، وزن آن بسیار سنگین نشود و به راحتی قابل جابجایی و نصب کردن در محل گردد. نمونه هایی از این محصول در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا قابل مشاهده می باشد.

برای آن که بتوانید بهترین انتخاب را در انتخاب پوشش نمای ساختمان خود داشته باشید بهترین پیشنهاد ما به شما مشورت با محققان و متخصصان هنزا است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *