شاید یکی از برجسته ترین ویژگی هایی که انسان را توانسته به طور ممتازی از سایر موجودات متمایز کند، روند تغییرات و پیشرفت محسوس و قابل توجهی است که در طی زمان با زندگی انسان عجین و همراه است. و از جمله تغییراتی است که در ابزارهای مورد استفاده انسان رخ داده است. مبلمان بتنی نیز مانند دیگر ابزارها و امکانات بشری از بدو پیدایش رو به پیشرفت و بهبود داشته است تا آنکه به انواع مبلمان بتنی دست یافته ایم که امروز در اختیار انسان است.

در مقاله “مبلمان بتنی در طول زمان چه تغییراتی کرده است؟” به طور جزئی تری راجع به مسئله بالا گفتگو کردیم. اما آنچه در این نوشته پی خواهیم گرفت، معرفی یکی از همین نمونه های مبلمان بتنی است که برگی از پیشرفت و ترقی این محصول می باشد می باشد و آن هم شکل و ساختار بلوکی آن است. به این معنا که بلوک های بتنی به گونه ای طراحی و چیده شوند که بتوانند سازه های گوناگونی را تشکیل دهند.

ظرفیت های ساخت مبلمان بتنی با استفاده از بلوک های سیمانی

همانطور که در تصویر بالا می بینید، ممکن است این سازه تنها به عنوان یک بلوک سیمانی استاندارد به نظر آید، اما در واقع این بلوک کوچک جذاب می تواند تبدیل به بی شمار مبلمان بتنی گردد. چرا که تطبیق پذیری و تنوع کاربرد مبلمان بتنی بی حد و مرز است. یعنی شما می توانید با توجه به نیازهای مختلفی که به کارکرد مبلمان بتنی دارید از این بلوک ها در بخش های مختلف استفاده کنید.

این بلوک ها می توانند به عنوان مبلمان بتنی در جایگاه صندلی برای میزها استفاده شوند و یا به عنوان میز قهوه و یا حتی چهارپایه عسلی استفاده شوند و این بستگی به نحوه دکوراسیون و آراستن عناصر از سمت شما دارد. البته می توانید با خیال راحت در فضاهای بیرونی نیز از این سازه بهره مند شوید.

درباره ظرفیت های متنوع استفاده از این بلوک ها بهتر است با کارشناسان و طراحان هنزا صحبت کنید. و همچنین صفحه محصولات هنزا می توانید نمونه های متنوع کارکرد مبلمان بتنی را به شما نشان دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *