در نوشته قبلی راجع به این صحبت شد که می توان از طرح های هنری برای زیباتر کردن درپوش بتنی استفاده کرد و همانطور که با مطالعه مقاله “درج علامت بر روی درپوش بتنی” دیده اید، برخی شهرداری ها در مناطق مختلف دنیا بر روی همه انواع درپوش بتنی که در ناحیه و منطقه خود به کار می برند طرح هایی قرار می دهند که نشان دهنده ویژگی های شهری آن ها باشد. به این ترتیب می توان طرح مورد نظر برای این محصول را به عنوان مشخصه و ممیزه ای برای آن ناحیه در نظر گرفت.

درپوش بتنی در برخی شهرها به عنوان درپوش محافظتی شناخته می شود چرا که برای محافظت و مراقبت کردن از محتویاتی که داخل یک محفظه قرار دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. در قسمت بعدی لازم است که در مورد شکل این سازه صحبت کنیم. قبلا نیز در این باره صحبت کردیم و گفته شد که یکی از شکل های رایج و متداول درپوش بتنی شکل دایروی آن است.

درپوش بتنی، درپوش محافظتی

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چرا نوعا درپوش بتنی را به شکل دایروی می سازند، آیا صرفا یک تصادف است یا دلیلی موجه برای این شکل وجود دارد. این سوال را مایکروسافت در مصاحبه های کاری اش از برخی افرادی که برای استخدام کاری به آن شرکت مراجعه کرده اند، پرسیده است. در واقع این پرسش را برای این مطرح کرده اند که ببینند از لحاظ روان شناختی چگونه افراد با چنین پرسشی درباره درپوش بتنی مواجه می شوند.

و نحوه مواجهه با سوال چرایی دایروی بودن درپوش بتنی مهم تر از پاسخی است که به آن داده می شود. جواب هایی که به این سوال درباره این محصول داده شد، طیف متنوعی دارند. برخی چنین پاسخ داده اند که این سازه را به شکل دایروی می سازند به دلیل آن که دریچه هایی که بر روی آن قرار دارند، دایروی است. برای پاسخ های دقیق تر می توانید با متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید و یا آنکه صفحه درپوش بتنی هنزا را مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *