در نوشته پیشین به این مطلب اشاره کردیم که هرچقدر مبلمان بتنی دارای خواص ساختاری قوی ای باشد ولی نباید از این نکته غفلت کرد، که احساسی همراه با آرامش و گرمی را نیز می تواند به مخاطبان خود القا کند. بنابراین در بیان مزیت ها و ویژگی های مبلمان بتنی تنها نباید به قدرت بالای آن یا انعطاف پذیری در طراحی اشاره کرد، بلکه همانطور که در نوشته “احساس گرم مبلمان بتنی” بیان کردیم، اینکه یک محصول بتواند به شما احساسی خوب و زیبا عطا کند را نیز باید جزو برتری های اساسی آن به شمار آورید.

سختی بتن به کار رفته در مبلمان بتنی و خطوط واضح، برجسته و مرتب آن می تواند به خوبی در تقابل با برخی مبلمان های نرم مانند نیمکت ها باشد. در واقع این کانتراست می تواند به عنوان نقطه قوت طراحی دکوراسیون با استفاده از این محصول به شمار آید. به همین جهت می توان از مبلمان بتنی در کنار و همراه با دیگر مبلمان ها برای هر اتاقی به خوبی استفاده کرد.

کانتراست مبلمان بتنی با دیگر سازه های دکوری

مثلا می توان برای یک مبلمان چوبی از میزهای بتنی استفاده کرد که کانتراستی که بین آن ها از لحاظ طراحی و سختی وجود دارد، صحنه ای زیبا را شکل می دهد. مبلمان بتنی در عین مدرن بودن اما هم چنان رنگ و بوی سنتی خود را حفظ کرده اند. بنابراین شما می توانید با استفاده از مبلمان بتنی به خانه و دکوراسیون خود بافت و جلوه ای صنعتی ببخشید که ارزشمندی خانه شما را چند برابر می کند. بسیار بیشتر از آن چه که قیمت واقعی خود این مبلمان بتنی می باشد.

جلوه صنعتی مبلمان بتنی بسیار محبوب است و این منظره بی زمان است، یعنی تاریخ انقضا ندارد و همواره محبوب خواهد ماند و بر خلاف برخی دیگر از محصولات هیچ گاه از مد نخواهد افتاد. شما هم لازم است این نکته را در مورد بازدیدی که از صفحه محصولات هنزا دارید، مد نظر قرار دهید تا به این ترتیب بتوانید در مورد سفارشات خود با کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *