درست است که چنانچه در نوشته “بتن اکسپوز و تنوع خصوصیات” نیز بیان شد بتن اکسپوز در انواع مختلفی می تواند وجود داشته باشد و به کار رود. اما لازم است به این نکته توجه داشته باشید که امروزه یکی از انواع خاص بتن اکسپوز که عبارت است از پنل های پیش ساخته بیش تر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و تقریبا بیشتر ساختمان هایی که امروزه می بینیم از بتن اکسپوز در نمای ساختمان بهره می برند از همین نوع خاص از این محصول استفاده می کنند.

شاید دلیل آن نیز روشن است. زیرا دیگر فضای ساخت و اختلاط بتن و بتن ریزی در محل که می تواند فضای گسترده ای را اشغال کند و باعث محدودیت در انجام سایر کارهای در حال انجام در پروژه عمرانی شود، پرهیز می شود و این محصول می تواند به طور جداگانه در کارخانه ساخته شود و تنها هنگامی که نیاز به نصب و اجرا بر روی دیوار داشته باشد، به محل پروژه منتقل شده و نصب گردد.

بتن اکسپوز را به صورت پنل های پیش ساخته به کار بگیرید

دیگر اینکه وقتی بتن اکسپوز به صورت پنل ها و قطعاتی در کارخانه ساخته می شود می توان آن ها را با دقت و ظرافت بیشتری تولید کرد و کیفیت و استاندارد بالاتری را ارائه داد. که این کیفیت هم از جهت زیبایی و ظاهری است و هم از جهت مقاومت و محکم بودن است.

دلیل سوم نیز باز بودن دست طراحان است. چرا که در تولید پنل های بتن اکسپوز به صورت پیش ساخته طراحان بهتر می توانند طرح های خود را بر روی آن ها پیاده کنند. همچنین از لحاظ ایجاد نماهای رنگی و ترکیب رنگدانه ها در اجزای بتن اکسپوز و علاوه بر آن تولید این محصول در قطعاتی با ابعاد از پیش مشخص شده که متناسب با سایز و ابعاد نمای ساختمان باشد، دست طراحان به خوبی باز است.

برای بهره مندی از پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز می توانید هر زمان که نیاز دارید به متخصصان و مشاوران هنزا ارتباط بگیرید و علاوه بر آن بهترین پروژه ها در صفحه بتن اکسپوز هنزا آماده مشاهده شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *