در مقاله “تفاوت و مزایای بتن اکسپوز نسبت به بتن معمولی” بیان شد که بتن اکسپوز به دلیل آن که گونه ای از بتن است که به عنوان نما و سطح دکوراتیو به کار می رود، باید دارای خواص و ویژگی هایی باشد که نسبت به بتن معمولی امتیازاتی داشته باشد. از جمله سطح صاف، بکپارچه و نفوذ ناپذیر و همچنین آب بندی شده و با دوام که بتواند در طول سال ها پایداری خود را حفظ کند.

همچنین در نوشته “موارد استفاده بتن اکسپوز” گفته شد که از بتن اکسپوز در موقعیت های مختلف از جمله دیوارهای بیرونی و داخلی ساختمان و پل ها و تونل ها و زیرگذرها و پوشش کف استفاده می شود. یکی از متنوع ترین و جذاب ترین عناصر جهت پوشش کف در نواحی مختلف بتن نما است. که این محصول می تواند مقداری اصطکاک در کف ایجاد کند که برای راه رفتن روی آن مناسب است و در مسیرهای پیاده روی در باغچه ها و همچنین محوطه کنار استخرها بسیار مناسب است.

کفپوش جذاب بتن اکسپوز

بتن نما پوششی طولانی به همراه کیفیت بالا فراهم می کند که بتواند به مدت یک عمر دوام آورد. علاوه بر آن یکی دیگر از امتیازات بتن اکسپوز این است که می تواند به رنگ های مختلف رنگ آمیزی شود و از این طریق کاملا متناسب با سایر عناصر موجود در فضای دکوراسیون شما باشد. و دست طراحان در استفاده از بتن اکسپوز باز تر است.

ظاهر و نمای بتن اکسپوز می تواند بسته به اندازه ریزدانه ها و همچنین جایگاه بتن و شدت در معرض قرار گرفتن آن متفاوتباشد. بنا بر فاکتورهای محیطی و مواد خام طبیعی استفاده شده ممکن است جلوه بتن نما متفاوت باشد. پیش از انتخاب نمونه بتن نما دلخواه خود بهتر است نمونه های مختلف این محصول را که در صفحه بتن اکسپوز هنزا موجود است مشاهده کنید.

مشاهده نمونه های مختلف پیش از آنکه تصمیم به خرید پنل های بتن اکسپوز بگیرید می تواند راهنمایی باشد که دریابید کدام نوع از این محصول تناسب بیشتری با ساختمان شما خواهد داشت. برای کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر با مشاوران و متخصصان ما در هنزا در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *