اگر به دنبال نمای ساختمانی هستید که ناب و یگانه باشد و دیگران کمتر به سراغ آن می روند اما با این حال حال هوای مدرن و صنعتی به ساختمان می بخشد، توصیه ما این است که بتن اکسپوز را در نظر داشته باشید. بتن اکسپوز که نسلی جدید از کارکردهای بتنی را ارائه می دهد، توانسته است با تلفیق استحکام و زیبایی نقشی جدید را در عرصه نماکاری ساختمان از خود بروز دهد و این نقش همان مطلوبیت و مرغوبیت بتن اکسپوز است که همگان به دنبال آن هستند.

اگر بخواهید می توانید این نمای زیبای ساختمانی را با بتن ریزی به انجام برسانید و اگر بخواهید می توانید اط قطعاتی که از قبل در ساختمان ساخته و پرداخته می شوند، استفاده کنید. این قطعات بتن اکسپوز را پیش ساخته می گویند که در طرح مورد نظر طراحان ساختمان و رنگ پیشنهادی و دلخواه سازنده و طراحح و همچنین ابعاد و اندازه های مناسب، تولید می شود. به این ترتیب شما می توانید یک نمای یکدست، منظم و پر جلوه بتن اکسپوز داشته باشید بدون آن که زحمت های بسیار زیاد بتن ریزی در محل را بر خود هموار کرده باشید.

بتن اکسپوز، نمایی ناب و یگانه

از این جهت می گوییم که بتن ریزی در محل می تواند مشکل ساز باشد که بتن اکسپوز را اگر بخواهیم به این شیوه اجرایی کنیم، لازم است که آن را در کامیون های مخصوص حمل بتن به محل پروژه آوریم. در محل مورد نظر چارچوب ها و قاب هایی که درون آن ها بتن ریخته می شود را بر روی دیوار مورد نظر نصب کنبم تا به این ترتیب بتوانیم بتن اکسپوز را به دست آوریم.

به این شکل که بتن ریزی درون قاب ها صورت گرفته، سپس منتظر خشک شدن بتن اکسپوز شده و پس از آن قاب ها را جدا کرده و به قسمت های دیگر دیوار منتقل کرده و نصب می کنیم. این ها می تواند مسائلی باشد که شما در ارتباط با متخصصان و مشاوران هنزا از ریزه کاری های آن بیشتر مطلع شوید. همچنین صفحه بتن اکسپوز هنزا را در نظر داشته باشید که می تواند کمک بزرگی را در این راستا انجام دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *