اگر بین مصالح ساختمانی مختلف مانند جی اف آر سی / جی آر سی که در ساخت و سازها به کار گرفته می شوند، برخی از آن ها باشند که تنها موارد مصرف خاصی داشته باشند و یا تنها در بخشی از موقعیت ها و فضاهای ساختمانی امکان کاربرد داشته باشند، ولی برخی دیگر باشند که گستره وسیع تری را در بر می گیرند، (مانند جی اف آر سی / جی آر سی) حتما اولویت با آن دسته از مصالح ساختمانی است که حوره و دامنه کارآیی آن ها وسیع تر است. که جی اف آر سی / جی آر سی در این دسته قرار می گیرد.

اما چرا دسته دوم که جی اف آر سی / جی آر سی جزو آن است، بهتر از دسته اول است. و چه فاکتورهایی سبب می شود که مثلا طراحان وقتی در پی انتخاب یک متریال برای به کار گرفتن در ساختمان هستند، این مسئله که آن متریال همانند جی اف آر سی / جی آر سی کاربردی وسیع تر داشته باشد برایشان حائز اهمیت است؟ می توان برخی دلایل را برای این موضوع ذکر کرد که از جمله آن ها عبارتند از:

مزیت های کاربرد گسترده جی اف آر سی / جی آر سی

الف- دلایل اقتصادی: اینکه شما مجبور باشید برای بخش های مختلف ساختمانی از متریال های مختلف استفاده کنید، می تواند هزینه ساخت و ساز را بالاتر ببرد. چرا که وقتی حجم بیشتری از یک متریال به کار گرفته شود، هم هزینه خرید پایین تر می آید و هم هزینه جابجایی محصول کمتر می شود. و هم تکنسین ها و مجریانی که بخواهند آن متریال را به عنوان مثال جی اف آر سی / جی آر سی را در ساختمان به کار گیرند، نیازی نمدارند که تعویض شوند تا دسته و گروه کاری دیگری برای نصب یه متریال دیگر به پروژه اضافه شوند.

ب- دلایل هنری: برای بررسی جی اف آر سی / جی آر سی  از لحاظ هنری باید گفت که شاید زمانی نظر مردم این گونه بود که هر چه تنوع در رنگ و طرح در یک فضا بیشتر باشد مورد پسند بالاتری واقع می شد، اما امروزه سبک ها و سلیقه های به سمت مینی مالیسم و یکنواختی بیشتر پیش رفته است. و کنار گذاشتن حواشی و زوائد و یکنواختی و یکدستی توانسته زیبایی خاص تری را به طرح ها ارائه دهد. و همانطور که می دانید جی اف آر سی / جی آر سی دقیقا این گونه است.

جی اف آر سی / جی آر سی هماهنگ و همساز با سادگی و یکدستی

یعنی جی اف آر سی / جی آر سی هماهنگ و همساز با سادگی و یکدستی طرح است و به خوبی می تواند این شیوه های اجرایی را با خود به همراه داشته باشد. پس اگر ما بتوانیم یک ماده ساختمانی مانند جی اف آر سی / جی آر سی  داشته باشیم که بتوانیم از آن در قسمت های مختلف ساختمانی استفاده کنیم، به این معناست که یک تم کلی حاکم بر ساختمان داریم که توانسته یکنواختیو مینی مال بودن را به همراه داشته باشد. که این نوع طراحی جی اف آر سی / جی آر سی می تواند چشم های هر مخاطبی را به خود خیره کند.

ج- سرعت بالای اجرا: اگر شما بخواهید که هم نمای بیرونی ساختمان خود را با جی اف آر سی / جی آر سی  کار کنید و از طرففی دیوار ویژه و دکوراتیو داخلی فضای ساختمان را نیز از جی اف آر سی / جی آر سی  بهره مند شوید، یا حتی همانطور که گفته شد طراحی های زیبای سقف را نیز از جی اف آر سی / جی آر سی  استفاده کنید به این معناست که شما توانسته اید سرعت بالایی را برای انجام پروژه به همراه داشته باشید نسبت به وقتی که بخواهید هر کدام از این ها را با مصالح ساختمانی متفاوتی به کار ببندید.

بنابراین باید به دنبال آن دسته ای از مصالح ساختمانی باشید که کاربرد گسترده تری داشته باشند که یکی از زیرمجموعه های آن جی اف آر سی / جی آر سی  می باشد که به طوری که در نوشته “کاربرد جی اف آر سی / جی آر سی در همه سطوح” توسط کارشناسان و متخصصان ما در هنزا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت، این محصول می تواند در قسمت کف ساختمان و به عنوان کفپوش، یا در دیوار ها و به عنوان نما و همچنین در سقف ساختمان به کار گرفته شود. که از مزیت های جی اف آر سی / جی آر سی به شمار می آید.

اگر تنوعی که می تواند جی اف آر سی / جی آر سی در طراحی و رنگ آمیزی داشته باشد و پیچیدگی ها و ظرافت هایی که شما می توانید با استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی به جلوه و نمای داخلی یا خارجی یک بنا اضافه کنید را نیز در نظر بگیرید، در این صورت می توانید مطمئن باشید که در انتخاب خود هیچ شکی به دل راه نخواهید داد.

برای این منظور بهتر است این گونه مزیت ها را نیز در تماس با کارشناسان هنزا مورد پرس و جو قرار دهید و از دیدن صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا نیز غافل نشوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *