سعی ما بر این است که در هر نوشته مقداری بیشتر راجع به مبلمان بتنی دانسته هایی را اضافه کنیم و به این ترتیب اطلاعات جامع تری را در نهایت نسبت به این محصول مدرن جمع آوری کرده و خدمت شما خوانندگان عزیز ارائه نماییم. با توجه به این مسئله اشاره ای به مطلب گفته شده در مقاله “انواع مبلمان بتنی ترکیبی” می کنیم که مطلب بسیار پر اهمیتی بود. از این جهت که گستره وسیع کارآیی این سازه را نشان می دهد.

همانطور که گفته شد مبلمان بتنی را می توان از این طریق به صورتی ساخت و تولید کرد که بتواند با سایر مصالح و متریال ها مانند چوب، پلاستیک، پارچه و غیره ترکیب شده و با خلاقیت طراحان بتواند یک مبلمان بتنی ایده آل را عرضه کند. اما نکته دیگر این است که از لحاظ اکولوژیک و محیط زیستی می توان نمره بسیار بالایی به این محصول داد. به این دلیل که این محصول دارای عمری بسیار طولانی است. در نتیجه تبدیل به زباله و سرباری برای محیط نمی شود.

اهمیت زیست محیطی مبلمان بتنی

هرچند تولید سیمان را نمی توان یک فرآیند با ایده آلی حداکثر به شمار آورد، چون در تولید آن نیاز به صرف انرژی حرارتی در کوره وجود دارد. اما میزها و سایر محصولات بتنی نسبتا میزان متریال و بتن کمی را به خود اختصاص می دهند و با همان میزان اندک می توانند مبلمان بتنی پرقدرت و بسیار ماندگاری را عرضه کنند.

به خصوص اینکه در فرآیند تولید مبلمان بتنی، یک چهارم سیمان با محصولات بازیافتی جایگزین می شود، همین مسئله به معنای ردپای کمتر زیستی آن می باشد. شاید بقیه مواد و محصولات نسبت به مبلمان بتنی انرژی کمتری برای تولید صرف کنند، اما اگر عمر بسیار کمتری از سیمان داشته باشند، به معنای این است که در مقابل مبلمان بتنی بازنده هستند.

پس مبلمان بتنی را می توان محصولی سبز به شمار آورد که نمونه هایش در صفحه محصولات هنزا وجود دارد و سفارش آن از طریق تماس با کارشناسان ما در هنزا امکان پذیر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *