هرچند مبلمان بتنی تازه وارد عرصه بازار شده استو می توان آن را نوپا به حساب آورد، اما زیبایی بی درغ آن به همراه کیفیت برجسته ای که دارد، سبب شده است که با سرعت بتواند رشد کند. که این رشد در مورد مبلمان بتنی در دو جهت واقع شده است. جهت اول، رشد مبلمان بتنی در زمینه استقبال مشتریان است. یعنی روز به روز می بینیم که افراد بسیاری خواهان آن هستند که از مبلمان بتنی در محل زندگی و یا محل کار خود استفاده کنند وبه این ترتیب جلای خاصی به فضای خود ببخشند.

آنچه گفته شد، یک جهت از جهات پیشرفت مبلمان بتنی است، اما در ادامه قصد داریم به جهت دوم پیشرفت این محصول نیز بپردازیم. این جنبه دوم مربوط به تنوع کارآیی های مبلمان بتنی است. یعنی در ابتدا اگر که به کسی درباره مبلمان بتنی گفته می شد، تنها چیزی که به ذهن او متبادر می شد، نیمکت های بتنی است که ممکن بود او هر از گاهی در پارک ها یا پیاده رو ها مشاهده کرده باشد.

انواع مبلمان بتنی ترکیبی

اما لازم است دانسته شود، که این مورد، نتوانسته است مبلمان بتنی را به خود محدود کند و در واقع این سازه توانسته است بسیار فراتر از آن پیشرفت کند و به سمت افق های بازتری حرکت کند. برای آن که به برخی از نمونه های این پیشرفت آشناتر شید، کافی است سری به مقالات هنزا در این باره بزنید. برای نمونه می توانیم به کانتر آشپزخانه یا جزیر آشپزخانه اشاره کنیم، که ساخت آن ها را می توان بخشی از مبلمان بتنی و طراحی دکوراسیون داخلی خانه به حساب آورد.

پیش از این اگر این بخش ها صرفا توسط چوب یا فرآورده های چوبی و یا فلزی ساخته می شد، امروزه بتن و مبلمان بتنی توانسته حرفی قدرتمند برای آن ها به مار آید که مزیت های آن را نسبت به حریفان قدیمی می توانید در نوشته هایی که با ان عناوین ترتیب داشته شده است را دنبال کنید. تا مقایسه بهتری می توان مبلمان بتنی و مبلمان های ساخته شده از سایر متریال های سنتی تر داشته باشید.

اما نمونه های دیگر مبلمان بتنی نیز پا به عرصه گذاشتند، از جمله میز ناهار خوری که قبلا در مقاله راجع به آن به صورت تفصیلی توضیح دادیم و یا صندلی های بتنی و همچنین سازه های دکوری مانند گلدان ها و غیره. اما نکته خاصی که توانسته طراحی های جدیدتر مبلمان بتنی را ویژه تر کند و همین نکته سبب شده که عملکرد مبلمان بتنی به طرز چشمگیری ارتقا یابد، اختلاطی است که در محصولات آن میان بتنی و دیگر متریال ها انجام می شود.

که هم دارای فواید زیبایی شناختی است و هم اینکه از جهت مقاومتی نیز می تواند نقشی ویژه را به عهده گیرد. مثلا می تواند به میزهای مبلمان بتنی اشاره کرد که در آن پایه ها از بتن ساخته شده اند، اما قسمت های میانی از چوب ساخته شده و نرم تر است. و مطمئن باشید استفاده از چنین محصولی می تواند هر بیننده ای را به خود جذب کند.

اگر قصد سفارش محصولاتی ازاین دست را دارید، راه ارتباطی شما با ما تماس با کارشناسان هنزا است. به علاوه می توان مراجعه به صفحه مبلمان بتنی هنزا را نیز در نظر گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *