مبلمان ها وسایلی هستند که از دیرباز به خانه های انسان ها راه پیدا کردند و انسان ها برای نشتن، استراحت و خوابیدن از مبلمان استفاده می کردند. به خصوص در برخی کشورها و فرهنگ های جهان که نشستن و خوابیدن بر روی زمین بسیار معمول نبود از گذشته فرهنگ استفاده از مبلمان فرهنگی جا افتاده بود. که مبلمان بتنی در این کشورها زودتر پا به عرصه گذاشت.

اما در کشورهای شرقی که معمولا استفاده از مبلمان دیرتر شیوع و گسترش پیدا کرد نیز امروزه تقریبا در بسیاری از خانه ها و منازل مسکونی می بینیم که بهره مندی از مبلمان به خوبی گسترش پیدا کرده است. به همین دلیل مبلمان بتنی در این کشورها نیز مورد استقبال قرار گرفته است. البته مبلمان بتنی تنها مخصوص استفاده داخلی در خانه ها نیست بلکه در ساختمان های اداری و تجاری از این محصول می توان استفاده کرد.

از بین بردن حباب ها در ساخت مبلمان بتنی

همچنین در محیط های شهری و پارک ها و فضای سبز نیز می توان از مزیت مبلمان بتنی بهره برد. و اما همانطور که در مقاله “تولید مبلمان بتنی هنزا با بتن الیافی” گفتیم شرکت گام آبی فردا تولید محصول مبلمان بتنی خود را با استفاده از بتن الیافی انجام می دهد که هم قابلیت طراحی بالاتری دارد و هم مبلمانی مستحکم تر قوی تر و پایدارتر را به ما عرضه می کند.

علاوه بر این به ترتیبی که در نوشته “ریخته گری مبلمان بتنی” گفتیم، از شیوه ریخته گری برای ساخت این محصول استفاده می کنیم. اما نفوذ هوا و تشکیل حباب می تواند یکی از مشکلات در ساخت مبلمان بتنی به شیوه ریخته گری باشد که برای رفع این مشکل می توان از ضربه زدن به قسمت های اطراف لبه های قالب استفاده کرد. که این ضربه زدن باعث می شود که حباب ها به تدریج از داخل بتن ریخته شده در قالب خارج شوند و به این ترتیب محصول نهایی مقاوم تری حاصل شود.

می توانید با رفتن به صفحه محصولات هنزا با انواع مبلمان بتنی تولیدی هنزا آشنا شوید و برای آنکه از این محصول استفاده کنید با متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *