تمام ظرفیت ها و نوآوری هایی که در سازه های بتنی امکان ظهور و بروز دارند، در مورد مبلمان بتنی نیز می تواند اتفاق بیفتد. در واقع معنای این امر این است ه می توان از بتن الیافی و یا دیگر ترکیب های بتنی نیز به عنوان مواد اولیه در ساخت مبلمان بتنی بهره برد. چنانچه به عنوان نمونه در نوشته “به کار گیری سنگدانه در مبلمان بتنی” دیدیم که چگونه این امر ممکن است که با سنگدانه های ریز و رنگی و تزئینی این کار را به انجام رساند.

از جمله برتری های مبلمان بتنی این است که نسبت به دیگر مصالح ساختمانی و متریال های دیگری که می توان با آن میز و صندلی ودیگر سازه های دکوراسیونی را تولید کرد، ارزان تر و دسترسی به آن آسان تر است. بنابراین با توجه به یکنواختی و دست ساز بودن و کیفیت مواد اولیه و جلوه سطحی می توان مبلمان بتنی را جزو این دسته به حساب آورد.

ارزان تر بودن مبلمان بتنی نسبت به محصولات مشابه

در مقایسه با دیگر مواد اولیه ای که در ساخت مبلمان به کار می آیند، سیمان و ریزدانه ها که اجزای سازنده مبلمان بتنی هستند، نسبتا ارزان تر می باشند. بنابراین هنگام استفاده و مصرف مبلمان بتنی هزینه بیشتر صرفا ظرافت های حرفه ای کار می شود نه مواد اولیه. که این باعث زیباتر شدن طراحی محصول خواهد شد.

بنابر آنچه گفته شد می توان نتیجه گرفت که به عنوان مثال یک میز ساخته شده توسط بتن (مبلمان بتنی) که دارای زیبایی و قوام بالایی نیز می باشد از یک میز زیبای مشابهی که توسط متریال دیگری مانند چوب ساخته شده است، ارزان تر می باشد.

و همانطور که می دانید امروزه یکی از فاکتورها و عوامل برتری محصولات نسبت به یکدیگر این است که با حفظ مرغوبیت و کیفیت یکسانی که دارند، دارای قیمت پایین تری باشند. به همین منظور شما می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا نیز گفتگو کنید و یا به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید تا نمونه های مبلمان بتنی را ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *