در نوشته “سه مورد از ویژگی های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” سه خصوصیتی را که در رابطه با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی قابل بررسی است و برای ساخت و نصب آن ها باید ملاحظه جدی ای درباره آن ها صورت پذیرد، برشمردیم. یکی از این ویژگی ها ضخامت بود.

همانطور که گفته شد و در مقاله مذکور می توانید به مطالعه آن بپردازید، ضخامت پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی دارای محدودیت های خاصی هستند و معمولا حدود 2 الی 3 اینچ ضخامت دارند. با این توضیح که در مکان هایی که رفت و آمد بار بیشتری را به سطح وارد می کند، مانند سطوحی که برای عبور وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است، لازم است که ضخامت قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را بیشتر در نظر بگیریم.

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی چگونه رنگ می شود؟

همین دقت ها را درباره تعیین اندازه قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نیز باید داشته باشیم. یعنی هم ملاحظات طراحی و زیبایی را باید برای تعیین اندازه قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به کار ببندیم تا با سطح کلی که قرار است بر روی آن قرار گیرد، تناسب داشته باشد و هم اینکه از جهت مقاومتی که در نهایت باید از آن انتظار داشته باشیم در حد مطلوب باشد.

اما شاخصه سوم رنگ سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی است. که به دوشیوه می توان رنگی که مناسب با محیط نصب این سازه و همچنین درخواست و سلیقه مشتری باشد، برای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در نظر گرفته شود که عبارتند از:

  1. افزودن رنگ دانه ها در مرحله اختلاط مواد اولیه
  2. رنگ زدن و پرداخت کردن، پس از ساخت پنل های پیش ساخته

برای اینکه بدانید برای هر پروژه ای لازم است از کدام طریق به رنگ کردن پنل ها بپردازیم می توانید با متخصصان هنزا تماس بگیرید. به علاوه آنکه می توانید از صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا نیز دیدن نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *