اگر مقالات ما در هنزا را دنبال کرده باشید که در راستای افزایش آگاهی عموم مردم و همچنین افزایش اطلاعات دست اندرکاران ساخت و ساز در رابطه با انواع مختلف مصالح ساختمانی و چگونگی کارکردهای آنان و نقاظ ضعف و قوتشان است، مشاهده کرده باشید، تا حالا حتما با جی اف آر سی / جی آر سی و نقش های متفاوت و متنوعی که می تواند در صنعت ساختمانی ایفا کند آشنا شده اید.

دلیل این امر وسژگی های بارز و برجسته اس است که جی اف آر سی / جی آر سی دارد. این خواص است که موجب گرایش معماران و طراحان و پیمانکاران به استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی در جای جای بخش های ساختمانی شده است.

آیا جی اف آر سی / جی آر سی دچار ترک می شود؟

به عنوان مثال در نوشته “مقاومت جی اف آر سی / جی آر سی در محیط اسیدی چگونه است؟” گفتیم که به دلیل آن که به خصوص در شهرهای پر تردد، شلوغ و آلوده محیط های اسیدی فراوان است و نمای ساختمان ها در معرض این هوای اسیدی قرار دارند، استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی جایگاه مطلوبی پیدا کرده است. به جهت آنکه جی اف آر سی / جی آر سی در قیاس با دیگر انواع نماسازها، عملکرد بهتری را در برابر فضای اسیدی از خود نشان می دهد.

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با جی اف آر سی / جی آر سی این است که الیاف شیشه در درون این حجم بتنی به هم پیوسته اند و شبکه ای پیوندی را شکل می دهند که این ماتریس ایجاد شده مانع از آن می گردد که نیروهای وارده بر جی اف آر سی / جی آر سی در یک نقطه تمرکز داشته باشند و بتوانند ترک های سطحی را بر روی این محصول به وجود آورند.

اگر نمونه های ارائه شده در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا را مشاهده کنید، می بینید که اثری از ترک های سطحی که معمولا بر روی بتن ها وجود دارد، دیده نمی شود. جهت به دست آوردن اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید با متخصصان ما در هنزا در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *