سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به تنوع در طرح و رنگ شهره است. شما می توانید انواع ترکیب ها را با بهره مندی از این محصول داشته باشید. یکی از برجستگی های این محصول آن است که می توانید آن را به شکل طرح سنگ در قطعات بزرگ تولید کنید. همانطور که می توانید چنانچه در نوشته “ارائه جلوه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بزرگ با استفاده از قطعات کوچک آن” نیز بیان شد، آن را در قطعات کوچک تولید نمایید.

البته نباید این تصور ایجاد شود که این محصول صرفا مخصوص استفاده در فضاهای باز است. به دلیل آن که می توان با بهره مندی از خلاقیت های طراحان، آن ها را به گونه ای مناسب طراحی نمود که ظرفیت اجرا در فضاهای بسته را نیز داشته باشند. در این رابطه می توانید نوشته “آیا سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در فضای داخلی قابل استفاده است؟” را مطالعه نمایید.

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی دارای چه تنوعی است؟

تنوع سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در ساخت

گوناگونی مورد نظر این مصالح ساختمانی می تواند خود را در موارد زیر نشان دهد؛ اگر پرسشی در این رابطه برای شما مطرح است بهتر است آن را با متخصصان ما در هنزا در میان بگذارید.

  1. رنگ؛ هر چند بتن دارای یک رنگ طبیعی اصلی است که بسیاری استفاده از آن را به دلیل انطباق پذیری زیاد با محیط و یکنواختی و صنعتی بودن می پسندند، اما همچنان این قابلیت را دارد که در زنگ های مختلف رنگ آمیزی شوند.
  2. شکل؛ اشکال مختلف هندسی و همچنین اشکال منحنی و مشبک می توانند به کار روند.
  3. بافت؛ سطح رویی این محصول می تواند بافت های رگه ای یا صیقلی یا بافت های گوناگون داشته باشد که هم سلیقه مشتری و طراحان مطرح است و هم تناسب با کارکرد. مثلا اگر برای پیاده رو بخواهیم از آن استفاده کنیم، بهتر است کاملا صیقلی نباشد و مقداری اصطکاک فراهم نماید.
  4. سایز؛ همانطور که گفته شد می توان این محصول را در ابعاد بزرگ تا ابعاد کوچک قالب گیری کرده و بسازیم.

برای آشنایی با سایر قابلیت های تنوع در این محصول می توانید به نمونه های ارائه شده در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *