[box] همان طور که تجارت و صادرات یکی از راه های درآمدزایی کشورهاست، در روزگار مدرن و جهان امروز امر گردشگری به عنوان یک صنعت نامیده می شود. یعنی امری است که بسیاری از کشورها بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند که به این ترتیب بتوانند با جذب مسافرانی که جهت دیدن زیبایی های آن کشورها، به آنجا سفر می کنند، بر درآمدهای خود بیفزایند. مبلمان بتنی به عنوان یکی از المان ها و عناصری که در ساخت شهرها به کار گرفته می شود می تواند نقشی بسزا در این مهم ایفا کند.[/box]

چگونگی ارتباط مبلمان بتنی با جاذبه های گردشگری

به چند شیوه می توان چنین ارتباطی را برقرار ساخت و از مبلمان بتنی به عنوان یک عامل جهت جذب توریست استفاده کرد؛

  1. عامل فرهنگی؛ در مقاله “هر مبلمان بتنی هویت خاص خود را دارد” گفته شد که مبلمان بتنی می تواند دارای ارتباط معنایی و محتوایی با فرهنگ و تاریخ یک جامعه باشد و یکی از انگیزه های اساسی برای گردشگری آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشورها می باشد.مبلمان بتنی چه ارتباطی با صنعت گردشگری دارد؟
  2. خلاقیت و نوآوری؛ گاهی در ساخت برخی شهرها یا محله ها خلاقیتی به کار گرفته می شود که بتواند این خلاقیت و نوآوری به کل آن مجموعه یک ویزگی جالب برای جذب گردشگران عطا کند. مثلا بعضی شهرک ها در برخی کشورهای دنیا هستند که به عنوان شهر بازی ساخته می شوند یعنی کل وسعت شهر دارای طراحی و معماری فانتزی و کودکانه به همراه وسایل بازی است که می تواند برای جذب گردشگران بسیار موثر باشد.

چنانچه در نوشته “چگونه مبلمان بتنی می تواند نمادی از شهر باشد؟” دیدید، مبلمان بتنی می تواند به عنوان محصولی باشد که دراین شهرک های خاص نقشی ویزه بر عهده دارد. با مراجعه به صفحه محصولات هنزا می توانید با برخی دیگر از عواملی که در این راستا می تواند کمک کند و ارتباطی میان مبلمان بتنی و گردشگری برقرار سازد آشنا شوید.

البته همواره بحث خلاقیت و نوآوری طراحان می توانند ایده هایی جدید و نو در این زمینه بیافریند. چنانچه شما نیز می توانید با تماس با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا با برخی از این ایده ها آشنا گردید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *