همانطور که در نوشته “بتن اکسپوز و پارامترهای انتخاب” بیان گردید، عوامل متعددی در انتخاب یک مواد ساختمانی بهینه باید مورد ملاحظه قرار گیرند تا انتخاب نهایی با ویژگی های ساختمان شما همخوانی داشته باشد و بتواند هم زیبایی را به چهره ساختان شما ببخشد و هم ضرورت های مکانیکی و مقاومتی را به گونه ای برآورده گرداند که در مجموع استفاده از آن برای شما مقرون به صرفه گردد. در ادامه قصد داریم چند مورد از نمونه های اجرایی این محصول را مورد تحلیل قرار دهیم.

  1. کاربری های جدید و شگفت انگیز بتن اکسپوز
  2. ترکیب بتن اکسپوز با المان های تزئینی

جلوه هایی خاص و ویژه با بتن اکسپوز

کاربری های جدید و شگفت انگیز بتن اکسپوز

ممکن است شما بتن اکسپوز را صرفا در نمای ساختمانی دیده باشید، اما امروزه این نما تبدیل به جایگزینی فوق العاده برای نرده های فلزی و ریل ها نیز شده است. شما می توانید کاربرد این محصول را در ساخت نرده ها در تصویر مشاهده نمایید و زیبایی شگفت انگیزی را که به ساختمان افزوده است، مشاهده نمایید. دو نکته درباره این تصویر قابل ذکر است.

  1. استفاده از این نرده ها را می توانید در بازسازی خانه ها مورد توجه قرار دهید. به این ترتیب به ساختار قدیمی خانه خود، جلوه ای جدید از بتن اکسپوز اضافه نمایید.

  2. در تصویر می توانید همچنین به پیاده روی موجود در باغچه ساختمان توجه نمایید که آن نیز از بتن نما ساخته شده است. همانطور که در نوشته “بتن اکسپوز، ساختار یکپارچه ساختمان شما” گفته شد، استفاده از این محصول هم می تواند در پوشش نما و دیوار های بیرونی و یا داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد و هم در پوشش کف سطوح.

ترکیب بتن اکسپوز با المان های تزئینی

ترکیب بتن اکسپوز با المان های تزئینی

لازم نیست که برای به دست آوردن یک چهره سیمانی برای ساختمان از بتن ضخیم استفاده کنید. بلکه استفاده از پنل های نازک بتن اکسپوز کامپوزیتی نیز می تواند شما را به این مقصود برساند. آنچه در تصویر می بینید پوشش نمای یک دیوار با استفاده از تخته های الیاف سیمانی است. دقت کنید که با استفاده از این محصول شما می توانید جلوه های متعددی به ساختمان خود ببخشید از جمله:

  1. جلوه سیمانی

  2. طرح چوب

  3. طرح سنگ

برای آشنا شدن با کاربردهای گسترده ای که می توانید از بتن نما برای دادن شکل و بافت های مختلف به نمای ساختمانی خود انتظار داشته باشید، پیشنهاد می شود که به مقاله “14 کتگوری مختلف در پرداخت و بافت های متنوع بتن اکسپوز” مراجعه نمایید.

همانطور که در تصویر مشاده می کنید، این متریال قابلیت ترکیب با دیگر عناصر را دارد. همانطور که در ترکیب با شیارها و چراغ هایی که داخل آن جاگذاری شده است، کمی شکوه و جلوه به سردی بتن افزوده شده است و توانسته صحنه ای خیره کننده را به مخاطبان ارائه دهد.

 اگر شما نیز قصد دارید که صحنه هایی از تلفیق این متریال با سایر المان های زیبایی بخش را برای ساختمان خود به ارمغان ببرید می توانید با مراجعه به صفحه بتن اکسپوز هنزا ایده هایی جالب و بدیع در این زمینه به دست آورید. در انتها نیز به شما پیشنهاد می شود که سفارش و درخواست خود را با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا در میان بگذارید و به این ترتیب خواهید توانست در اسرع وقت آن را به دست آورید.

[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *