برخلاف انتظار اولیه ای که ممکن است بسیاری داشته باشند، همانطور که در مقاله “جلوه هایی خاص و ویژه با بتن اکسپوز” توضیح دادیمف این محصول جزو متریال هایی نیست که صرفا با آ« یک نمای یکنواخت و سرد بتوانید بسازید. بلکه می توان با اعمال برخی خلاقیت ها و استفاده از عماصر و المان های ترکیبی زیبایی و جذابیت و تنوع به آن اضافه نمود. هرچند برخی طراحی های مینی مالیستی و صنعتی تنها خواهان استفاده از همان بافت و رنگ معمول بتن نما هستند. در ادامه به این مسائل خواهیم پرداخت:

  1. استفاده از بتن نما در طراحی پاسیو
  2. پوشش سقف و کف اتاق ها با بتن نما

استفاده از بتن اکسپوز در طراحی پاسیو

استفاده از بتن اکسپوز در طراحی پاسیو

همانطور که در تصویر مشاهده مینمایید استفاده از این متریال در طراحی یک پاسیوی ساحلی مدل سازی شده است که دارای مشخصه های زیر است:

  1. دیوار پوشیده شده با بتن اکسپوز در پشت یک آبنما ترکیب خاصی از المان های دارای کنتراست است.

  2. حفره هایی که برای اتصال در نظر گرفته شده اند، به همان شکل اولیه باقی مانده اند.

  3. جلوه هایی که سایه ها ایجاد می کنند باعث برجسته تر شدن منظر بافت این نما شده است.

  4. یکی از گزینه ها ترکیب رنگ خاکستری بتن نما با مبلمان سفید و یک آلاچیق با رنگ تیره می باشد. برای آشنایی با دیگر گزینه های طراحی می توانید به مقاله “ایده های طراحی داخلی بتن اکسپوز” مراجعه نمایید.

پوشش سقف و کف اتاق ها با بتن اکسپوز

استفاده از این متریال بر روی سقف و سطح کف می تواند منظره ای شگفت انگیز را رقم بزند. با دقت در تصویر زیر مشاهده می کنید که این خانه دارای فضای داخلی با طراحی مدرن و صنعتی است که در آن از متریال های زیر در ترکیب با هم استفاده شده است:

پوشش سقف و کف اتاق ها با بتن اکسپوز

  1. بتن اکسپوز

  2. آجر دکوراتیو

  3. چوب احیا شده

  4. نورپردازی متالیک خارق العاده

می توانید با مراجعه به صفحه بتن اکسپوز هنزا نمونه های دیگری از این دست را مشاهده نمایید. اگر شما نیز بخواهید که در طراحی ساختمان خود از این زیبایی های چشمگیر استفاده کنیدف با کارشناسان ما در هنزا تماس برقرار نمایید.

[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *