استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی که یکی از مصالح روزآمد ساختمانی است، گام بزرگی در صنعت معماری و ساختمان به پیش است. این مسئله صرفا مربوز به مقاومت این محصول که در نوشته “مقاومت های فیزیکی و شیمیایی جی اف آر سی / جی آر سی” به آن پرداختیم، نیست. بلکه موارد دیگری را نیز شامل می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  1. به علت نصب و اجرای ساده، هزینه های پیاده سازی آن کاهش می یابد.
  2. از میزان انرژی های مصرفی نیز کاسته می شود که این امر در صرفه جویی انرژی به شکل کلان نیز موثر است.
  3. افزایش طول عمر نیز از فاکتورهای حائز اهمیت این محصول است.
  4. در نهایت هم ناگفته نماند که کار کردن با این متریال باعث کاهش زمان اتمام پروژه می شود.

اجرای جی اف آر سی / جی آر سی

سادگی و سرعت بالای اجرای این سازه به دلیل آن است که به جای ابزارهایی که قبلا برای تقویت بتن استفاده می شدند، که شامل شبکه های سیمی جوش داده شده، قاب ها و میله ها بود، برای تقویت بتن در این محصول از الیاف شیشه استفاده می شود. در صفحه “آشنایی با جی اف آر سی / جی آر سی” می توانید بیشتر در این رابطه بیاموزید.

مزیت های اجرایی جی اف آر سی / جی آر سی

استفاده از GFRC / GRC به شما این امکان را می دهد که طرح هایی از بخش های مختلف سازه ای بسازید. به خصوص در رابطه با دیوارهای نازک و همچنین برای پیکربندی های پیچیده. استفاده از چنین نمایی باعث ارتقای کیفیت معماری سازه می شود. به طوری که چشمان هر بیننده ای را به خود خیره می گرداند. برای مشاهده برخی از این نمونه ها می توانید به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه نمایید.

یکی از کاربردهای اساسی GFRC / GRC پوشش نمای ساختمان ها است که این کار می تواند جلوه های مختلفی داشته باشد. به این معنا که بسته به بافت قالب بتنی، ظاهر پنل های GFRC / GRC مورد استفاده می تواند دارای طرح چوب، طرح سنگ، سفال و یا دیگر پرداخت ها باشد. به این ترتیب تنوعی از گزینه ها در اختیار مشتری خواهد بود. شما نیز برای بهره مندی از این تنوع جی اف آر سی / جی آر سی می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا در تماس باشید.

[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *