به عنوان یک متریال که می تواند برای انواع کاربردها مفید باشد، بتن در محیط های مختلف و متنوع دیده می شود. یکی از کارکردهایی که می توان این متریال را در آن یافت، مبلمان بتنی در محیط های بیرونی است. این متریال سودمندی و جایگاه خود را به عنوان سازنده مبلمان بتنی تثبیت کرده است که می تواند به شکل های مختلفی در محوطه های باز آن را مشاهده نمود. از جمله:

  1. نیمکت پارک ها
  2. میز تفریحی
  3. صندلی ها که به برخی از نمونه های آن در مقاله “صندلی مبلمان بتنی بازیافتی” اشاره شد.
  4. حتی می توان از این محصول در یک ناحیه آشپزخانه بیرونی نیز استفاده کرد.

مراقبت و نگهداری از این سازه

در این نوشته قصد داریم به برخی نکات مفید در رابطه با حفاظت از این محصول در محیط های باز گفتگو کنیم. برای این منظور ابتدا لازم است برخی پرسش های مهم در این رابطه را مد نظر قرار دهیم و سپس به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای آن ها باشیم. این پرسش ها از قرار زیر هستند:

آشنایی با مبلمان بتنی ریخته گری

  1. چه نوع تمیز کردن بتن برای این محصول مورد نیاز است؟
  2. آیا در صورتی که لکه بر روی این محصول ایجاد شود، قابل پاکسازی است؟
  3. چند وقت یکبار لازم است که کار مراقبت و محافظت از مبلمان بتنی را مورد توجه قرار دهیم؟

ممکن است وقتی اسم بتن را می شنویم، ذهنمان هرگز به سمت مبلمان نرود. که دلیل آن ذهنیتی است که معمولا نسبت به کاربرد این محصول برای استحکام بخشی به ساختمان ها داریم. اما در واقع باید گفت که با جستجویی اندک می توان انواع و اقسام استفاده از مبلمان بتنی را در اطراف خود مشاهده کنیم. در ضمن هر روزه بر گستره خلاقیت و نوآوری در این زمینه افزوده می شود که شما می توانید در صفحه مبلمان بتنی هنزا برخی از نمونه های مبتکرانه آن را مشاهده نمایید.

مبلمان بتنی ریخته گری شده

یکی از نمونه های این محصول که ممکن است مشاهده نموده باشید، نمونه هایی است که از طریق ریخته گری تولید شده باشند. در این صورت قالب های ریخته گری به شکل های متنوع از جمله:

  1. میز
  2. صندلی
  3. نیمکت و یا سایر مبلمان‌های مشابه

ساخته می شود و با قرار دادن بتن در این قالب ها، مبلمان بتنی مربوطه ساخته می شود. برای آشنایی بیشتر با این نوع محصول می توانید به مقاله “مبلمان های بتنی ریخته گری شده” نیز مراجعه کنید. نکته مهم در رابطه با این محصول وزن سبک آن است. این محصول نسبت به محصولاتی که در آن از بتن ریخته شده استفاده می شود، وزن سبک تری دارد که دلیل آن فضای توخالی میان محصول است.

مراقبت و نگهداری از مبلمان بتنی

وزن سبک باعث مدیریت بهتر و قابلیت جابجایی آن می شود. به این ترتیب به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد. شما می توانید با انواع این محصول آشنا شوید و همچنین در صورتی که بخواهید هر یک از نمونه های متنوع این محصول را برای محیط داخلی یا بیرونی ساختمان خود داشته باشید، سفارشات خود را متخصصان ما در هنزا مطرح نمایید تا در اسرع وقت نمونه مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *