با توجه به نکات ارائه شده در نوشته “بتن اکسپوز نما” کاربری این محصول می تواند شامل ساخت نمای بیرونی ساختمان ها و همچنین استفاده در ساخت پوشش دیوارهای داخلی خانه باشد. اما علاوه بر آن از این متریال جهت ساخت پیاده رو ها، کفپوش ها و سایر سازه ها همچون دیواره پل ها، زیرگذرها، تونل ها و غیره نیز استفاده می شود. بنابراین یافتن راهی برای اجرای کم هزینه این محصول اهمیت ویژه ای پیدا می کند که در این نوشته به آن خواهیم پرداخت:

  1. فاکتورهای موثر در کاهش هزینه اجرای بتن اکسپوز
  2. استفاده از تیم مجرب در ساخت بتن نما

فاکتورهای موثر در کاهش هزینه اجرای بتن اکسپوز

اجرای بتن اکسپوز با کمترین هزینه

به طور کلی نمای بتن اکسپوز دارای این مزیت است که نسبت به بسیاری از نماهای دیگر، هرینه کمتری را به سازندگان ساختمان تحمیل می کند. اما همچنان راهکارهای دیگری برای آنکه اجرای این محصول مقرون به صرفه تر باشد، وجود دارد. برای این کار نیاز به سه فاکتور وجود دارد:

1.        خلاقیت در طراحی متناسب نمای ساختمانی با بتن اکسپوز

2.       بهینه سازی در انتخاب مواد اولیه

3.      سرعت بالای اجرا و نصب پنل های بتن اکسپوز

در توضیح سرعت بالای نصب پنل ها لازم به ذکراست که این فاکتور باعث می شود که هزینه های لازم جهت ساخت و ساز کاهش پیدا کند. چرا که هر چه مدت زمان عملیات ساخت افزایش پیدا کند، به طور اتوماتیک هزینه های جاری افزایش پیدا می کند و همچنین زمان بهره برداری از ساختمان نیز عقب می افتد. برای مشاهده اجراهای نمای صورت گرفته توسط تیم هنزا می توانید به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید.

استفاده از تیم مجرب در ساخت بتن اکسپوز

یکی از پارامترهایی که سبب می گردد اجرای این نما با هزینه کمتری انجام پذیرد، استفاده از یک تیم با تجربه و حرفه ای است؛ از چند جهت:

1.        همانطور که اشاره شد، تیم حرفه ای سرعت اجرای نما را افزایش می دهد. جهت آشنایی با تاثیر این پارامتر می توانید مقاله “تیم حرفه ای و صمیمی در اجرای بتن اکسپوز” را مطالعه نمایید.

2.       اجرای نما دارای حساسیت ظاهری بالایی است و استفاده از یک تیم مجرب باعث می گردد که خراب کاری های احتمالی در حین اجرا کاهش یابد و صدمه و آسیبی به پنل ها وارد نگردد که جبران آن هزینه بر باشد.

برای آنکه بتوانید از یک تیم حرفه ای در ساخت این محصول بهره مند گردید، به شما توصیه می کنیم که با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس حاصل نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *