در نوشته “مبلمان بتنی چگونه می تواند دکوراسیون را متحول کند؟” به دو مورد از تازه ترین انواع مبلمان بتنی که دارای طراحی بسیار خلاقانه هستند و علاوه بر زیبایی سحرانگیز دارای کاربرد بسیار زیادی نیز می باشند، اشاده کردیم. یکی از آن ها طراحی فانزی مبلمان بتنی بود و دیگری میزی مکعبی شکل که می تواند در هر محیطی به تناسب به کار گرفته شود.

تنوع در طراحی مبلمان بتنی

وقتی این تنوع بهتر خود را نشان می دهد که ما بتوانیم همه نمونه هایی که می توان از این متریال تولید کرد را مشاهده نماییم و ببینیم که صرفا لازم نیست از مدل های قدیمی پیروی نماییم. اما در اینجا می خواهیم یکی دیگر از گونه های مبلمان بتنی را خدمت شما معرفی نماییم که به میز معاصر معروف است. جهت تسمیه آن این است که بسیار متناسب با طراحی های مدرن، نوین و معاصر می باشد.

میز معاصر نمونه ای از مبلمان بتنی

در ادامه به چند مورد از ویژگی های این میز خواهیم پرداخت؛

  1. میز معاصر برای استفاده در یک فضای نشیمن مدرن بسیار هماهنگ است و طراحی کاملی می باشد.
  2. علاوه بر آن از این میز می توانید در اتاق پذیرایی نیز استفاده نمایید. یا صرفا به عنوان یک میز ساده در سایر اتاق ها.
  3. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این مدل از مبلمان بتنی بر خلاف برخی میزهایی که قبلا معرفی شد بزرگ تر و جاگیر تر است ولی به همان اندازه لوکس و مجلل است.

بنابراین همواره در انتخاب مبلمان بتنی به عنوان میز یا صندلی به دنبال انتخاب محصولاتی با اندازه های کوچک نیستیم بلکه بنا به وضعیت فضایی که قصد داریم از این سازه در آن جا استفاده نماییم، باید اندازه میز یا صندلی یا نیمکت مورد نظر را انتخاب کرد. بنابراین در مواردی که نیاز به سازه ای بزرگ تر دارید نیز می توانید بر روی این محصول حساب کنید.

برای آنکه بیشتر با نمونه های سایز بزرگ این محصول آشنا گردید می توانید به صفحه مبلمان بتنی هنزا مراجعه نمایید و برای آنکه بتوانید خودتان از این محصول بهره مند شوید بهترین طریق ارتباط با کارشناسان و مشاوران هنزا می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *