فضای داخل خانه همیشه برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به خاطر اینکه هم یک فضای شخصی است و هم اینکه ما ساعات بسیاری از عمر خود را در آن می گذرانیم. بنابراین هرگز نباید آن را کم ارزش بدانیم. استفاده از مبلمان بتنی برای دکوراسیون داخلی منزل تنها برای نمایش زیبایی آن به بازدیدکنندگان خانه نیست، بلکه این سازه باعث می شود که خود شما نسبت به فضای داخلی خانه خود احساس مثبت تری داشته باشید. در این نوشته درباره اهمیت طراحی این محصول گفتگو می کنیم.

  1. ابعاد زیبایی شناختی مبلمان بتنی
  2. میزهای مبلمان بتنی
  3. خلاقیت هنزا در ساخت این سازه
    • ظرافت طرح اسکاندیناوی مبلمان بتنی

ابعاد زیبایی شناختی مبلمان بتنی

فاکتورهای موثر بر افزایش جلوه هنری و زیبایی این محصول عبارتند از:

طراحی مبلمان بتنی به عنوان میز غذاخوری

1.        سبک طراحی: برای آشنایی با سبک های مختلف طراحی مبلمان بتنی می توانید به مقاله “طراحی و ساخت مبلمان منحنی با بتن” مراجعه نمایید. تیم طراحی هنزا برای خلق مبتکرانه این محصول از جدیدترین شیوه های طراحی بهره می برد.

2.       ماندگاری طرح: یکی از ویژگی هایی که همیشه باید در طراحی این سازه لحاظ کرد آن است که این محصول قابلیت انطباق پذیری با المان های مختلف را داشته باشد و طرحی ماندگار داشته باشد که از مد نیفتد و از رده خارج نشود.

3.      انتخاب متریال مناسب: یکی از مهم ترین بخش های ساخت یک مبلمان بتنی با کیفیت انتخاب بهترین نوع متریال است که تیم هنزا در این رابطه اهتمامی ویژه دارد.

هر یک از موارد بالا فقره‌ای مهم در شکل دادن به ابعاد زیبایی شناختی محصول نهایی ما خواهد بود. متخصصان ما در هنزا این تخصص را دارند که به شما کمک کنند این سطح از سازه لوکس را از طریق طراحی میزها و صندلی ها و سایر سازه های از جنس بتن به فضای داخلی خانه خود منتقل کنید. برای آشنایی بیشتر با محصولات ما می توانید به صفحه مبلمان بتنی هنزا مراجعه نمایید.

میزهای مبلمان بتنی

میزها همواره در فضای یک خانه بخش غیر قابل صرف نظر هستند و همین امر اهمیت آن ها را نشان می دهد. برخی از کاربردهای آن از قرار یزر است:

ابعاد زیبایی شناختی مبلمان بتنی

1.        استفاده از میزهای غذاخوری برای شام های خانوادگی

2.       خوردن قهوه و چای یا میوه بر روی میزهای بتنی

3.      انجام بازی های شبانه با دوستان مانند شطرنج

بنابراین اگر دقت کنید، خواهید دید که شما لحظه های با ارزشی از زندگی خود را به همراه خانواده و دوستان در کنار میزها سپری می کنید. لذا بهره مندی از مبلمان بتنی در ساخت میزها می تواند به این لحظه های شما، احساسی ویژه و زیبا عطا کند.

خلاقیت هنزا در ساخت مبلمان بتنی

طراحان خلاق و مبتکر ما در هنزا می توانند از میزهای قهوه خوری گرفته تا میزهای شام خوری و سایر انواع این محصول را در طرح ها، بافت ها و رنگ های مختلف طراحی کنند. ما باور داریم که دو ویژگی طول عمر بالا و پرداخت زیبا می توانند رضایت هر مشتری را نسبت به این محصول جذب کنند. شیوه های ساخت می تواند بر چگونگی محصول نهایی موثر باشد. شما می توانید برای آشنایی با روش ریخته گری این سازه به مقاله “آشنایی با مبلمان بتنی ریخته گری” مراجعه نمایید.

ظرافت طرح اسکاندیناوی مبلمان بتنی

وقتی در مورد این طرح صحبت می کنیم، باید بدانیم که در مورد این سازه با سه ویژگی ظرافت، شیک بودن و ماندگاری صحبت می کنیم. در واقع این طرح از سه مولفه ترکیب شده است که عبارتند از:

1.        خطوط مینیمالیستی

2.        شکل های کاربردی

3.        متریال غنی و طبیعی

ترکیب سه المان بالا باعث می شود که مبلمان بتنی ساخته شده همچون لوحی زیبا و درخشان جلوه گری کند و تفاوتی ندارد که آن را بپوشانید و یا روکش و یا پوششی برروی آن قرار ندهید؛ این کار در زیبایی و جلوه گری آن تفاوتی ایجاد نمی کند.

خلاقیت هنزا در ساخت مبلمان بتنی

تصویر فوق که یک میز شام خوری است، یک نمونه عالی از طراحی مبلمان بتنی با طرح اسکاندیناوی است. یک طراحی گرم با پایه هایی از جنس استیل که شکلی ساده را فراهم آورده اند که به تنهایی می تواند هویت بخش فضای خانه شما باشد. شما نیاز به استفاده از المان دیگری به همراه آن ندارید. زیرا این سازه به تنهایی می تواند زیبایی و مفهوم خود را به هر مهمانی که بر روی آن غذا می خورد، منتقل کند.

نکته دیگری که در آخر لازم به ذکر است، آن است که به جهت استفاده این محصول در فضای داخلی خانه، نباید چندان نگران نظافت و حفاظت از این محصول باشیم. چنانکه در مورد زمانی که این محصول در فضای بیرونی ساختمان استفاده می شوند، همانطور که در مقاله “چگونه قارچ و لکه را از مبلمان بتنی پاک کنیم؟” نیز بیان شد، شیوه ها و نکاتی جهت حفظ و نگهداری باید رعایت گردد. اما در مورد میز غذاخوری که داخل خانه نگهداری می شود، نظافت در حد تمیز کردن سایر وسایل کفایت می کند.

در آخر به مخاطبان گرامی توصیه می شود که برای تغییر چهره منزل خود و استفاده از این محصول مبتکرانه، با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس گرفته و مبلمان بتنی مورد نظر خود را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *