در سه مقاله گذشته ما سعی بر این داشتیم که شما را با ویژگی هایی از پنل های ایران GFRC / ایران GRC آشنا کنیم که توسط محققان هنزا و در آزمایشگاهی که در کارخانه های هنزا به این منظور در نظر گرفته شده با بهره مندی از تجهیزات و ایزارهای پیشرفته انجام می گیرد.

این سه ویژگی به ترتیب ویژگی های مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر خشتگی و میزان ضربه پذیری ایران GFRC / ایران GRC می باشد که در نوشته های “مقاومت سایشی ایران GFRC / ایران GRC” و “مقاومت خستگی ایران GFRC / ایران GRC” و همچنین “میزان ضربه پذیری ایران GFRC / ایران GRC” به طور مفصل به آن ها پرداختیم و توضیحات کافی را ارائه کردیم.

کمیت های مهم مکانیکی در ایران GFRC / ایران GRC

همانطور که بیان شد سایش مربوط به زمانی است که دو قطعه در تماس با یکدیگر باشند. به دلیل اصطکاک موجود بین دو سطح و نیرویی که دو قطعه از طریق سطحشان به یکدیگر وارد می کنند، در بلند مدت باعث خوردگی، فرسایش و تغییر حجم محصول می شود. به همین دلیل باید دید که ایران GFRC / ایران GRC آیا می تواند در یک سازه ساختمانی از استحکام سایشی قابل قبولی برخوردار باشد یا خیر.

از طرفی خستگی در برابر نیرویی اطلاق می شود که این نیرو به طور متناوب در طول زمان به یک جسم وارد آید. تناوب و نوسانی که وارد آمدن نیرو به قطعه تحمیل می کند بیش از زمانی است که این نیرو فقط یک بار و یا به طور غیر متناوب وارد شود. به همین جهت ما به پایداری در مقابل خستگی ایران GFRC / ایران GRC پرداختیم.

ضربه پذیری نیز که مربوط به میزان ترد و شکننده بودن مصالح ساختمانی است. به خصوص این فاکتور را برای پنل های ایران GFRC / ایران GRC هنگام استفاده از آن ها در مناطق زلزله خیز باید مورد توجه قرار داد.

بنابراین شما می توانید با مراجعه به کارشناسان و مشاوران ما در هنزا از این کمیت ها در پنل های پیش ساخته هنزا آشنا شوید و با توجه به اطلاعات به دست آمده و همچنین بهره مندی از صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا می توانید به انتخابی مطمئن دست پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *