شاید آن زمان که ایران GFRC / ایران GRC در ابتدا تولید شد و به بازار ساختمان عرضه شد کمتر کسی فکر می کرد در مقابل رقبای قوی ای که این محصول دارد، بتواند به زودی با ین حجم از گسترش و تقاضا روبرو شود. اما این محصول چنانچه در نوشته “ایران GFRC / ایران GRC از الیاف بازالت تا الیاف شیشه” گفته شد در عرصه جهانی به خوبی توانسته طی مدت چند دهه به راحتی جای خود را باز کند و به سفارش اولیه مشتریان و سازندگان ساختمان بدل شود.

اما چه چیزی باعث این رشد چشمگیر ایران GFRC / ایران GRC شد؟ در واقع راز آن در فواید بی شمار آن است. از جمله اینکه ایران GFRC / ایران GRC دارای مقاومت انعطافی در حد 4000 پوند بر اینچ مربع است و بنابراین نسبت مقاومت به وزن آن بسیار بالاست.

کاهش هزینه حمل و نقل با سبکی ایران GFRC / ایران GRC
کاهش هزینه حمل و نقل با سبکی ایران GFRC / ایران GRC

در ضمن با توجه به قالب پذیری بالای ایران GFRC / ایران GRC معماران و طراحان می توانند این محصول را در پنل هایی با هر اندازه و شکلی تولید کنند. و اگر مقایسه کنیم می بینیم که وزن ایران GFRC / ایران GRC نسبت به قطعات پیش ساخته سنتی 80 درصد پایین تر است و این باعث می شود که هزینه های حمل و نقل نیز به مقدار چشمگیری کاهش پیدا کند.

همچنین باید اشاره کرد که ایران GFRC / ایران GRC دارای طراحی های میکس بسیاری است که می توان طرح سنگ، گرانیت، سفال و غیره داشته باشد. که البته این به طراح پذیری و جنبه زیبایی این محصول معطوف است. یعنی اگر کسی مایل باشد که از ایران GFRC / ایران GRC استفاده کند، ولی در ضمن می تواند طراح نمای خود را به شکل ظاهری سنگ در بیاورد که این کار به دلیل قابلیت های اختلاط این محصول به خوبی فراهم است.

حتی شما می توانید برخی از این طرح های میکس را در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مشاهده کنید. و اگر پیشنهاد یا سفارش خاصی در این زمینه دارید، حتما آن را با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *