در نوشته “کاهش هزینه حمل و نقل با سبکی ایران GFRC / ایران GRC” دیدیم که چطور می تواند سبکی محصولات ساختمانی آثار متعددی را به همراه داشته باشد. که شاید در نگاه اولیه و غیر دقیق نتوانیم همه فواید و آثار آن را برآورد کنیم. به عنوان مثال سبک وزن بودن ایران GFRC / ایران GRC را مشاهده کردیم که هم برای نصب آسان نر است و راحت تر در محل تعبیه شده مستقر می شود.

دیگر اینکه وزن کمتری را پنل های سبک ایران GFRC / ایران GRC به ساختمان تحمیل می کنند که باعث کاهش فشارهای خستگی بر ستون ها می شود و علاوه بر آن به جهت آن که وزن کمتری دارند، هزینه حمل و نقل آن ها نیز کمتر خواهد بود که در مقاله مورد نظر به تفصیل به آن پرداختیم.

پنل های ایران GFRC / ایران GRC با ضخامتی در حدود یک اینچ می توانند به صورت مکانیکی و به وسیله پین های فولادی قابل انعطاف به قاب های فولادی مستحکمی که بر روی دیوار مریوطه تعبیه شده قرار بگیرند. البته قبلا گفته شد که روش های دیگری مانند استفاده از چسب و یا استفاده از ملات نیز برای نصب پنل های ایران GFRC / ایران GRC وجود دارند.

ویژگی ها و فواید کلیدی ایران GFRC / ایران GRC
ویژگی ها و فواید کلیدی ایران GFRC / ایران GRC

چهار ویژگی مهم و کلیدی ایران GFRC / ایران GRC:

– مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی

– به آسانی و سرعت قابل نصب است

– در مقابل آتش مقاوم است

– از لحاظ صرف انرژی بهینه است

چهاد فایده کلیدی ایران GFRC / ایران GRC:

– سبکی و ماندگاری بالا که پیشتر اشاره شد

– تنوع نامحدود در رنگ و شکل طراحی

– برای ساختن شکل های مجسمه ای ایده آل است

– برای مناطق زلزله خیز مناسب است

این ویژگی ها و این فواید عواملی هستند که در کنار یکدیگر باعث تمایز ایران GFRC / ایران GRC از دیگر مصالح ساختمانی مشابه شده است. البته می توان فواید و خصوصیات دیگری را نیز برشمرد که آن ها را می توانید از طریق کارشناسان هنزا پیگیری کنید. علاوه بر آن صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا می تواند در این زمینه ایده هایی را به شما منتقل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *