همانطور که در مقاله “بتن اکسپوز؛ نمایی منحصر به فرد” توضیح دادیم، بتن اکسپوز نمایی خاص به ساختمان شما می بخشد و سلیقه های خاص را به خود جذب می کند. البته به دلیل امتیازات بالایی که از لحاظ مقاومت در برابر عوامل مختف و دوام دارد مورد توصیه بسیاری از طراحان و معماران است. برای آشنایی بیشتر با انواع منافع و فوایدی که استفاده از بتن نما به عنوان پوشش نمای ساختمان می تواند برای شما به ارمغان آورد بهتر است به مطالعه نوشته “مزایای معماری بتن اکسپوز” بپردازید.

همچنین پیش از این اشاره کردیم که از بتن نما در نمای داخلی نیز بهره گرفته می شود چرا که ترکیبی ویژه و مینیمال و مدرن را به فضای داخلی خانه شما اعطا می کند. اما با توجه به رنگ خاص و جنس بتن اکسپوز ممکن است استفاده از این پوشش مورد نظر همگان قرار نگیرد. برای آنکه بیشتر با نما و جلوه بتن نما آشنا شوید می توانید طرح ها و بافت های گوناگون پنل های بتن نما را در صفحه بتن اکسپوز هنزا مشاهده کنید.

ملزومات استفاده بتن اکسپوز در نمای داخلی

بتن اکسپوز معمولا تمی سرد و یکپارچه دارد که به کار بردن آن سلیقه و هنر خاصی می طلبد. چرا که هم باید در مکان و جایگاه خاصی که کاملا مناسب با این متریال است آن را به کار برد و هم اینکه در تلفیق و ترکیب با اشیا و سایر مواد محیطی که بتوانند جلوه ویژه ای به آن بپردازند و حس و انرژی آن را بالانس کنند باید به کار گرفته شود. ضمنا باید در اجرای آن، درزبندی، یکنواختی و هم سطح بودن پنل های مختلف کاربردی نهایت دقت و استادی لازم را به خرج داد، که نتیجه نهایی قابل قبول و مطابق سلیقه مشتریان باشد. به همین جهت توصیه می کنیم برای نصب و اجرای بتن اکسپوز خود حتما با کارشناسان و مشاوران ما در هنزا در تماس باشید.

معمولا برای ایجاد تنوع و جلوه بیشتر بر روی بتن اکسپوز از اضافه نمودن طراحی ها و نقاشی های خاص و یا برچسب های متناسب بر روی آن استفاده می شود. هر چند که می توانید پنل های بتن اکسپوز را در شکل های هندسی مختلف طراحی کرده و به کار برید که از این طریق، زیبایی آن را دو چندان کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *