ایده ابتدایی استفاده از الیاف در ترکیب ایران GFRC / ایران GRC مربوط به خشت های کاهگلی می باشد چرا که در آن ها نیز استفاده از کاه در ترکیب این محصول پایداری آن را افزایش داد و همچنین باعث می شد که خشت های مورد استفاده کمتر دچار ترک و شکاف شوند. به همین جهت الیاف شیشه در کامپوزیت های ایران GFRC / ایران GRC به کار رفتند تا اینکه بتوانند همان مزایا را به دنبال داشته باشند.

اما ایران GFRC / ایران GRC نه تنها باعث افزایش کیفیت بتن شد بلکه استقامت آن را نیز افزایش بخشید. البته امتیازات دیگری را نیز به دنبال داشت که در نوشته “افزایش ماندگاری و انعطاف با ایران GFRC / ایران GRC” به برخی از آن ها اشاره کردیم. و در این بخش قصد داریم تا شما را با برخی از فواید کمتر شناخته شده ایران GFRC / ایران GRC آشنا سازیم تا آشنایی با این فواید بتواند شما را به استفاده از این محصول قدرتمند و زیبا مطمئن سازد.

مقاومت ایران GFRC / ایران GRC در برابر اشعه فرابنفش

و در صورتی که چنین تصمیمی اتخاذ کردید می توانید برای انتخاب طرح و شکل پنل ایران GFRC / ایران GRC خود با کارشناسان و مهندسان ما در هنزا تماس بگیرید که همواره حاضر به ارائه بهترین مشاوره ها در راستای انتخاب مناسب ترین پنل های پیش ساخته ایران GFRC / ایران GRC برای ساختمان شما می باشند.

یکی از مزایای ایران GFRC / ایران GRC جذب آب پایین آن است که این قابلیت سبب می شود که هم کمتر در معرض فساد باشد و هم اینکه کمتر ترک بردارد.

مزیت دوم مقاومت این محصول در برابر اشعه فرابنفش است که می تواند سایر مصالح ساختمانی را هم دچار آسیب کند و هم رنگ آن ها را زایل کند اما بر روی این بتن الیافی بی تاثیر است.

مزیت سوم نیز که در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا قابل مشاهده است این است که توزیع یکنواخت رنگدانه ها در حجم این محصول باعث شده که سازگاری رنگ آن در همه سطح و حجم محصول کاملا یکدست و سکنواخت شود که از فاکتورهای اساسی در زیبایی این محصول می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *