همانطور که می دانید تیم هنزا پس از درخواست مشتریان برای استفاده از پنل های ایران GFRC / ایران GRC در نمای داخلی یا بیرونی ساختمان خود، با توجه به ابعاد ساختمان مورد نظر و همچنین طرح و سلیقه مورد نظر، مشتری اقدام به طراحی نقشه نما کرده و با توجه به تایید مشتری اقدام به تولید، ساخت و طراحی پنل های ایران GFRC / ایران GRC کرده و ین پنل ها را در سایز مورد نظر به مشتری ارائه کرده و آماده نصب می باشد.

اما متخصصان تیم هنزا در اینجا مشتری را تنها نگذاشته و با کمک از تیم حرفه ای نصب، می توانند بهترین اجرای نمای ایران GFRC / ایران GRC را برای مالکان ساختمان ارائه دهند و به این ترتیب، نمایی زیبا و با کیفیت را تحویل دهند. و پس از اجرا با توجه به استانداردهای روز دنیا و به ترتیبی که در نوشته “کنترل کیفیت نمای ایران GFRC / ایران GRC” نیز بیان شد، کیفیت نما را مورد کنترل قرار داده و بدین ترتیب کیفیت نما را برای مالک ساختمان تضمین می کنند.

افزایش ماندگاری و انعطاف با ایران GFRC / ایران GRC

استفاده از الیاف شیشه باعث شده که ایران GFRC / ایران GRC در مرحله اختلاط دارای مزایایی نسبت به بتن معمولی باشد:

اولا دیگر نیازی به این نداریم که برای خشک شدن بتن از آبی که در مخلوط آن وجود دارد به مدت هفت روز صبر کنیم. چرا که در مرحله آبکشی بتن برای آنکه به بتن مستحکمی که دارای ترک نباشد دست پیدا کنیم نیاز به چنین مدتی هستیم تا به بتن قوی دست پیدا کنیم. اما در ایران GFRC / ایران GRC وجود الیاف سبب شده که دیگر نیازی به این زمان طولانی نداشته باشیم.

به علاوه وجود این الیاف باعث پیشرفت بسیاری در طولانی تر شدن ماندگاری و دوام ایران GFRC / ایران GRC شده است. به خصوص کرنش و نرمی ایران GFRC / ایران GRC نسبت به بتن معمولی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

با مراجعه به کارشناسان هنزا شما هم می توانید از نمونه های زیبای این بتن که در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا قابل مشاهده است، بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *