با توجه به هدفی که ما در هنزا داریم که همان آشناسازی مخاطبان با مصالح ساختمانی متنوع است، به بحث جی اف آر سی / جی آر سی رسیدیم. به این ترتیب توانستیم که طی مقالاتی چند نکاتی را پیرامون این مصالح بیان نماییم. آخرین مقاله که پیش از این داشتیم عبارت بود از مقاله “چند نکته پیرامون جی اف آر سی / جی آر سی” که در آن بر آن شدیم که مسائل اساسی در معرفی جی اف آر سی / جی آر سی را خدمت خوانندگان عزیز بیان نماییم.

در ادامه باید گفت که جی اف آر سی / جی آر سی با بهره مندی از وزن سبک، قدرت و استحکام، دوام و ماندگاری بالا، و قابلیت دسترسی در تنوعی بالا در شکل ها و بافت ها و رنگ های مختلف، این اجازه را به طراحان و معماران می دهد که در طیفی وسیع و گسترده دست به خلاقیت و ابداعات هنری و نمایش های معماری بزنند. به این ترتیب می توانند در پوشش بیرونی ساختمان ها با استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی پر جلوه ترین عناصر ساختمانی را به کار ببرند.

جی اف آر سی / جی آر سی را چگونه بشناسیم؟

همچنین جی اف آر سی / جی آر سی می تواند به گونه ای ساخته شود که منظره و احساسی را که معماری های سنتی همراه با سفال های سنتی به ساختمان ها می بخشیدند به ما منتقل نمایند. به دلیل آنکه ظرفیت آن را دارند ککه در رنگ و بافت های مختلف تولید شوند. همچنین می توانید جی اف آر سی / جی آر سی را به طرح سنگ تولید کرده، (طیف متنوعی از سنگ ها مانند گرانیت یا سنگ های سیاه یا سنگ آهک و غیره) و به کار ببرید.

برای آنکه جی اف آر سی / جی آر سی را در طرح سفال یا سنگ به کار ببرید علاوه بر تغییر رنگ و استفاده از رنگدانه های به خصوص لازم است که در ترکیب و درصد مواد اولیه موجود در جی اف آر سی / جی آر سی که برای ساخت این محصول به کار می رود نیز تغییراتی صورت گیرد که با طرحی که قرار است به شکل آن درآید تناسب بیشتری برقرار شود. این مسئله به وزن و هزینه مواد اولیه به کار رفته نیز سرایت می کند و تغییراتی نیز از این جهت در جی اف آر سی / جی آر سی به وجود می آید.

اگر وزن نهایی قطعات تولیدی جی اف آر سی / جی آر سی به حدود هشتاد درصد وزن پنل های پیش ساخته کاهش پیدا کند باعث می شود که در شالوده، پایه ها و قاب های ساختاری مورد نیاز که برای حمایت از ساختمان های چند طبقه لازم است، کاهش وزن و هزینه داشته باشیم. این کم شدن وزن با حفظ همان استقامت و قدرت قبلی جی اف آر سی / جی آر سی می تواند باعث شود که بار کلی که از طریق پنل های جی اف آر سی / جی آر سی به ساختمان وارد می شود کاهش یابد.

برای راهتمایی های بیشتر در این زمینه توصیه می شود که با متخصصان و کارشناسان ما در زمینه جی اف آر سی / جی آر سی تماس گرفته و مشورت کنید و علاوه بر آن می توانید صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا را نیز مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *