با توجه به ظرفیت های مختلفی که در بتن اکسپوز سراغ داریم، می توان آن را با نگاه های مختلفی می توان دنبال کرد. این تجزیه و تحلیل ها می تواند کمکی به ما کند که چکونه می توان بتن اکسپوز را انتخاب کرد و آن را بتوان برای به کار گیری در یک نمای ساختمانی مورد استفاده قرار داد. با توجه به همین مطال است که توانستیم در نوشته “سطح بتن اکسپوز آمیخته با سنگدانه ها” یک نمونه تازه از این محصول را معرفی کنیم.

اما به مورد مهم دیگری نیز باید توجه داشته باشیم و آن تمیزکاری بتن اکسپوز و مراقبت از پنل های آن است که بعد از اجرا و نصب بتوانند به خوبی از عهده کار برآیند. وقتی که شما با سطح یک پنل بتن اکسپوز مواجه می شوید، که نیاز به توجه و سرویس دارد، بهتر است که از توصیه هایی که در این مقاله انجام می دهیم پیروی کنید که به این ترتیب بتوانید کار بزرگی را به مقدار قابل ملاحظه ای آسان تر انجام دهید.

مراحل نظافت بتن اکسپوز

برای شروع کار لازم است که کل سطح بتن اکسپوز را با جارو تمیز کرده تا به این ترتیب گرد و غباری که در بافت آن جا خوش کرده به حداقل مقدار ممکن برسد. پس از آن وقت آن می رسد که به طور عمیق تری نظافت بتن اکسپوز را ادامه دهید. البته بسته به میزان ترددی که بر روی آن انجام شده و گرد و خاک و کثیفی ای که بر روی آن انباشته شده لازم است به همان میزان، تمیز کاری صورت پذیرد.

برای این کار بهتر است از مواد شوینده ای که جرم گیر هستند استفاده کنید که بتواند جرمی که لابلای منفذهای بتن اکسپوز فرا گرفته است را تمیز کرده و کاملا پاکیزه کند. همین امور سبب شده که سطحی مانند روز اول داشته باشیم.

صفحه بتن اکسپوز هنزا می تواند برخی مثال ها از نمونه های تمیز شده این محصول را به شما نمایش دهد. علاوه بر آن می توانید با متخصصان ما نیز در همین رابطه تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *