حتما تا کنون با مطالعه و پیگیری نوشته های هنزا درباره مبلمان بتنی به این نکته واقف شده اید که مبلمان بتنی دارای تنوع و کاربری های بسیار گسترده ای است که شامل محصولاتی در بخش های مختلف خانگی تا مبلمان شهری و غیره می شود. همانطور که در نوشته “مبلمان بتنی به عنوان نیمکت پارک ها” به یکی از کاربردهای آن اشاره نمودیم.

در اینجا می خواهیم انواع مختلفی از مبلمان بتنی که می تواند در پاسیو ساخته و پرداخته شود را نام ببریم که عبارتند از:

  1. میز قلمکاری پاسیو
  2. میز پولیش شده پاسیو

ساده است وقتی طبیعت را به عنوان الهام بخش خود برگزینید. میز قلمکاری پاسیو که از انواع مبلمان بتنی است، در واقع الهام گرفته شده از تنه های درخت هستند و به شکل و طرح آن ها هستند. برای ساخت این مبلمان بتنی تمام آنچه لازم دارید ابزاری است برای آن که وقتی بتن در حالت نزدیک به خشک قرار گرفته است سطح و بدنه آن را تراش بدهید و آن را به طرحی که مایل هستید درآورید. برای مبلمان بتنی در باغچه ها نیز استفاده از این ایده فوق العاده خواهد بود.

مبلمان بتنی در پاسیو چه کاربردی دارد؟

مبلمان بتنی دیگر میز پولیش شده پاسیو است که جلوه ای عالی دارد که می تواند مهمان ها را تحت تاثیر قرار دهد. این محصول ایده بسیار جالبی است چرا که هزینه چندانی بر روی دست شما نخواهد گذاشت. که یک دلیل آن در دسترس بودن بتن است و دلیل دیگر آن است که این محصول به خوبی می تواند در برابر آب و هواهای مختلف از خود مقاومت به خرج دهد و به این ترتیب دچار خرابی های زودرس نخواهد شد.

این ها مواردی اس کاربردی این محصول نوین در پاسیو می باشد که شما می توانید برای به دست آوردن بهترین شکل و طرح از آن ها به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید. البته همکاران و کارشناسان ما در هنزا همواره آماده این هستند که راهنمایی های لازم را در رابطه با مبلمان بتنی خدمت شما عزیزان ارائه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *