پیش از پرداختن به مبلمان بتنی لازم به یادآوری است که از وقتی بتن به عنوان یک مصالح ساختمانی تقویت کننده ساختمان به تدریج کارآیی دیگری را نیز بر عهده گرفت که در واقع نقش آن به عنوان عنصری جهت تزئین، زیبایی و جلوه هنری است، کارکردهای زیادی به آن اضافه شد که یکی از این کارکردها استفاده از آن برای ساخت مبلمان بتنی می باشد.

اما قبل از مبلمان بتنی شاید ابتدا بتن اکسپوز بود که بتن را به عنوان یک عنصری که می تواند جنبه های زیبایی شناختی به همرا داشته باشد به بازار ساختمان معرفی کرد. این محصول که در کنار سایر محصولات بتنی همچون مبلمان بتنی برای آنکه جلوه بهتری به ساختمان بدهد به کار می رود بیشتر برای ساخت نمای ساختمان ها به کار گرفته می شود. البته بتن اکسپوز کاربردهای بسیار گسترده ای دارد. از دیواره تونل ها گرفته تا پل ها و سدها و همچنین نمای داخلی ساختمان ها.

مبلمان بتنی، کاربردی نوین از بتن الیافی

اما شاید بتوان پیش از مبلمان بتنی به یکی دیگر از محصولات بتنی اشاره کرد که هم مورد توجه طراحان قرار گرفته است و به خاطر خصوصیاتی که از جهت انعطاف پذیری دارد و سطح و بافت زیبایی که دارد، می تواند یکی از گزینه های برتر در ساخت سازه های تزئینی باشد، بتن الیافی است که برای نماسازی نیز از آن استفاده می شود. و همچنین دارای مقاومتی بسیار مطلوب و بالاست که توجه مهندسان سازه را به خود جلب کرده است. که در ساخت مبلمان بتنی هم به کار می رود.

مبلمان بتنی نیز در واقع شاید بتوان آن را جزو آخرین ابداعات و نوآوری هایی که صنعت گران در استفاده از بتن به خرج داده اند به شمار آورد که محصولی چشمگیر و خارق العاده را توسط بتن الیافی ساخته و پرداخته کرده تا مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند. در کشور ما نیز مبلمان بتنی در حال رونق گرفتن است که سهم عمده ای از این کار بر دوش متخصصان و تولیدکنندگان هنزا می باشد که با طراحی های زیبای مبلمان بتنی توانسته اند نظر مشتریان و هموطنان عزیز را در استفاده از این محصول جذاب و پرقدرت جذب کنند.

البته به خاطر داشته باشیم که بتن در عرصه سازه های دکوری و تزئینی نیز علاوه بر مبلمان بتنی توانسته گام مهمی را بردارد و محصولات فراوانی را به بازار عرضه کند که هر یک از جهت زیبایی و طراحی علاقه مندان زیادی را برای خود دست و پا کرده است. که در نوشته “مبلمان بتنی و سازه های بتنی تزئینی” سعی کردیم به برخی از این کارکردهایی که به جز مبلمان بتنی و در کنار آن می توان توسط بتن به عنوان سازه هایی که جنبه زیبایی برای خانه یا ساختمان دارند، صحبت کنیم.

و کارشناسان و متخصصان ما در هنزا نیز در حین تولید مبلمان بتنی و در کنار ان به سایر سازه هایی که می توانند هم جنبه کاربردی و هم جنبه زیبایی داشته باشند و از بتن الیافی تولید شوند، مانند گلدان های بتنی، پرداخته و آن ها را برای مصرف و استفاده مشتریان عزیز تولید و ارائه کرده اند.

حتی اگر در زمینه مبلمان بتنی، و یا سایر سازه هایی که قابلیت تولید با بتن الیافی را دارند، سفارش خاص و ویژه ای داشته باشید می توانید از طریق راه های تماسی با کارشناسان و مشاوران ما در هنزا تماس برقرار کرده و سفارشات خود را با ما در میان بگذارید. علاوه بر آن به جهت مشاهده انواع مبلمان بتنی هنزا می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *