شرکت گام آبی فردا تولید کننده محصولات هنزا می باشد که با پشتوانه ای قوی از تیم R&D تحقیقات و پژوهش های گسترده و رو به جلویی در این زمینه انجام می دهند که ما را در دست یابی به محصولات مرغول تر و با کارآیی بیشتر کمک می کند. که برای اطلاع جامع تر نسبت به محصولات تولیدی هنزا پیشنهاد می کنیم پس از مراجعه به صفحه محصولات هنزا به مطالعه مقاله “آشنایی با محصولات هنزا” بپردازید. سح بالای کیفی محصولات هنزا توانسته اعتماد همگان را به این محصولات جلب کند که به عنوان نمونه می توان به واگذاری 4000 متر مربع محصولات جی اف آر سی (GFRC) هنزا جهت راه اندازی پروژه پروژه زیرگذر شهر آفتاب اشاره کرد.

قطعات جی آر سی GRC هنزا در زیرگذر شهر آفتاب

البته همان طور که در نوشته “چرا به هنزا اطمینان می کنیم” دیدید، فعالیت هنزا صرفا در زمینه تولید مصالح ساختمانی نیست و در حوزه طراحی و ساخت نیز فعالیت گسترده ای دارد و تجربه ای انبوده در این زمینه به دست آورده است. که از آن جمله می توان به راه اندازی تاسیسات آبی و تجهیزات استخر و همچنین طراحی و ساخت اماکن ورزشی توسط متخصصان هنزا اشاره نمود.

از دیگر افتخارات هنزا این است که با تلاش مستمر و پیگیر و به کارگیری نبوغ و خلاقیت های علمی در سال های متمادی توسط تیم تحقیقاتی و R&D هنزا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انجام بررسی ها و نظارت دقیق و ممتد شکرت گام آبی فردا (سهامی خاص) که تولید کننده محصولات هنزا می باشد را به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان پذیرفت و این شرکت تولیدی محصولات هنزا را در به عنوان یک شرکت تولید کننده کالا و خدمات دانش بنیان در سایت رسمی خود معرفی نمود.

یکی از محصولات هنزا که قادر بوده توجه ویژه دست اندرکاران ساخت و ساز به خصوص سازندگان فضاهای بیرونی اماکن و مجتمع ها را به خود جلب کند، سنگفرش های هنزا می باشد. همانطور که می دانید سنگفرش هم از لحاظ جلوه بصری و القاء حس زیبایی به افرادی که در معرض آن قرار دارند و روی آن راه می روند حائز اهمیت است و هم از این جهت که متریال به کار رفته و سنگفرش تولیدی به شکلی باشد که تماس پای عابران بر روی آن موجب ایجاد احساس نامناسبی در پای آن ها نباشد و بتواند احساسی دل نشین را به عابران منتقل کند.

سنگ فرش هنزا در رنگ های مختلف تولید شده و با سطح هموار و بدون پستی و بلندی های آزار دهنده سطحی مناسب را در زیر پای پایده رو های گرامی به وجود می آورد که ترکیب رنگ آن نیز چشم نواز بوده و موجب القای نشاط در عابران و بینندگان آن می گردد. از همین رو می توان به یکی از نمونه های به کار رفتۀ سنگفرش هنزا اشاره کرد که در مسیر جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب تهران به کار رفته است و توانسته از زمان اجرا و نصب که بهار 95 بوده نمایی ویژه و متفاوت را به این پیاده رو ببخشد.

سنگفرش هنزا در جاده سلامت باشگاه انقلاب

سنگ فرش های هنزا به کار رفته در این نمونه به ابعاد 20 سانتی متر در 40 سانتی متر که در طراحی آن تلفیقی از سه رنگ هم خانواده به کار رفته و طرح مورد نظر برای فرش کردن این جاده، سنگفرش های بادبر هنزا می باشد. این نمونه می تواند دیدی برای مشتریان نسبت به کیفیت و مرغوبیت محصولات و مصالح تولیدی هنزا ایجاد کند. اگر شما هم به دنبال انتخاب محصولی دکوراتیو برای اجرا در خانه، محل کار یا انواع مجتمع های تفریحی، علمی، ورزشی و … خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما محصولات تولیدی هنزا را در نظر داشته و در این رابطه با مشاوران و کارشناسان هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *