درست است که یکی از کاربردهای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی استفاده از آن در پارکینگ ها و پیاده رو ها و راهروها می باشد، اما به معنای آن نیست که در فضاها و محوطه های باز و بزرگ که برای قدم زدن استفاده می شود، نمی توان ازآن بهره برد. بلکه همانطور که در نوشته “آیا سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی مناسب فضاهای عمومی می باشد؟” نیز به آن اشاره شد، یکی از بهترین کفپوش ها برای چنین محوطه هایی همان سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می باشد.

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا یکی از خلاقانه ترین محصولات و مصالح ساختمانی تولیدی هنزا می باشد که می توانند به صورت نفوذپذیر ساخته شوند جهت عبور آب های سطحی به لایه های زیرین سطح زمین که در این صورت می توان ترکیب خوبی از کارآیی خشک سازی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را با قابلیت سفارشی بودن در هم آمیخت تا به این ترتیب بتوان پروژه هایی که از لحاظ زیبایی شناسی در سطح بالایی قرار دارند، تولید نمود.

پیوستگی سطحی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

بلوک های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می تواند در رنگ بندی های مکمل با هم ترکیب شوند و میکس گردند تا اثر دلخواه را بتوانند منتقل کنند. این محصول با ویژگی بیان شده و با بافت های بسیار برجسته که برگرفته از ریزدانه ها و سنگ دانه های موجود در ترکیب سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی است، می تواند نور را به خود جذی کرده و چهره ای بسیار جذاب و گیرا از خود به نمایش بگذارد.

بلوک های در هم تنیده شده سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی یک پیوستگی کامل در کل سطح به وجود می اورند که ماکزیمم مقاومت را برای ما صرفنظر از ترکیب واحدها و جهت گیری لایه ها تضمین می کند و این به طراحان آزادی عمل بیشتری می دهد که بتوانند ابعاد، شکل، طرح و رنگ دلخواهی که می خواهند را بدون ملاحظه محدودیت های ساخت طراحی کرده و تحقق ببخشند.

آزمایشها نشان داده که پیوستگی سطحی قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی حدود چهل درصد بیشتر از دیگر انواع کفپوش ها می باشد و این به معنای مقاومت بیشتر سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی است. علاوه بر آن این امر سبب می شود که دو مزیت دیگر ار نیز به همراه داشته باشیم.

  1. طول عمر بالاتر سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی
  2. نیاز به مراقبت کمتر از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

اینکه می توان سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را در قطعاتی با ابعاد متنوع به کار گرفت نشان دهنده آن است که می تواند بارهای بسیار سنگینی را نیز تحمل کند. و این باعث شده که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هم برای عابران پیاده و هم برای نواحی با ترافیک بالا مناسب باشد.

و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در چهار رنگ در طیف های مختلف از روشن تا تیره در دسترس است که ترکیب زیبای آن می تواند طراحی مورد پسند هر طراحی باشد. به علاوه آن که پروژه های خلاقانه دیگری نیز به این ترتیب قابل اجرا است که در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا به برخی از آن ها اشاره شده است. و در آخر راهکار ما مشورت با کارشناسان  متخصصان هنزا در این رابطه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *