پس از آنکه در مقاله “چگونه مبلمان بتنی رنگی با دوام داشته باشیم؟” درباره این پرسش شد که چگونه می توان مبلمان بتنی را با رنگ دلخواه داشته باشیم به طوری که در مدت زمان طولانی دچار آسیب نشود، در این نوشته به این مطلب خواهیم پرداخت که یکی دیگر از فاکتورهای زیبایی و چشمگیر بودن که وضعیت ظاهری و سطحی مبلمان بتنی است چگونه می توان مورد توجه و کنترل قرار داد.

سطح صیقلی و براق می تواند مورد سلیقه بسیاری برای مبلمان بتنی باشد. در واقع تفاوتی ندارد که شما چگونه می خواهید سیمان را در دکور جدید خود به کار بگیرید، ولی این مسئله بدون تردید درست است که هر چه سطح سیمان به کار رفته صاف و صیقلی تر باشد، براقیت و درخشش بیشتری خواهد داشت و جلوه شیک تری دارد که به خصوص برای استفاده در مبلمان بتنی کارساز است.

سطح صیقلی و براق مبلمان بتنی

سیمان مبلمان بتنی اگر پولیش داده شود و جلا داده شود می تواند مانند سنگ مرمر زیبا و برازنده باشد. البته اگر این کار با دقت و ظرافت تمام انجام شود. به خصوص آن دسته از مبلمان بتنی که در فضای داخلی خانه مورد استفاده قرار می گیرد، از این جهت می تواند بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

البته همه انواع سیمان ها دارای کیفیت و کارآیی یکسانی نیستند، بنابراین اگر بخواهید که مبلمان بتنی را با سطحی صیقلی و براق داشته باشید، لازم است به این نکته توجه کنید که سیمانی که می خواهید برای ساخت آن انتخاب کنید از نوع مناسب و تضمین شده ای باشد.

این سیمان برای آنکه بتواند کارکرد مناسب خود را در انواع مبلمان بتنی داشته باشد باید که با دقت تمام در ترکیبی با سایر اجزا و مواد اولیه در مرحله اختلاط بتن قرار گیرد و به این ترتیب شما قادر خواهید بود سازه مورد نظر خود را به دست آورید. نمونه های زیبای این محصول در صفحه محصولات هنزا قابل مشاهده است. در حالیکه متخصصان و کارشناسان ما در هنزا نیز می توانند در این زمینه به شما کمک شایان ذکری انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *