در راستای معرفی گونه های مختلف سازه هایی که می توان همه آن ها را به عنوان مجموعه ای تحت عنوان مبلمان بتنی جای داد، به بررسی نیمکت های بتنی در مقاله “نیمکت بتنی از عمده ترین سازه های مبلمان بتنی” پرداختیم و گفته شد که از جمله ساده ترین سازه ها برای ساخت و تولید می باشد.

در این نوشته می خواهیم ببینیم که ساخت یک مجموعه کامل مبلمان بتنی که شامل میز و صندلی باشد چه جذابیتی می تواند برای مشتریان این نوع سازه داشته باشد. با نوجه به تصویر یک نمونه از ست کامل مبلمان بتنی می توانید ببینید که این مجموعه پولیش شده را می توان با استفاده از ابزارهای قالب گیری مناسب، به سادگی اجرایی کرد.

هرچند بتن از آن دسته مصالح ساختمانی است که کار کردن با آن ساده است، اما افرادی که سر و کار با آن دارند باید مراقب باشند و دقت کنند که در ساخت این سازه خود را دچار زحمت و آسیب نکنند چرا که مبلمان بتنی برای جابجایی یک سازه سنگین محسوب می شود.

ست کامل مبلمان بتنی

شما با جستجویی نه چندان طولانی می توانید ست های گوناگون و متنوع مبلمان بتنی را ببینید که از جمله به شما پیشنهاد می کنیم برای این منظور به صفحه محصولات هنزا نیز مراجعه نمایید. تا در این صورت مجموعه بیشتری را برای انتخاب پیش روی خود داشته باشید.

از دیگر قابلیت هایی که در انتخاب مبلمان بتنی نباید از آن غافل شوید این است که چه شما بخواهید از این محصول زیبا در محیط بیرونی ساختمان خود و یا محل کارتان استفاده کنید، مانند محیط های شهری از جمله پارک ها و اماکن تفریحی و … و یا چنانچه بخواهید به عنوان ی محصول برجسنه و خیره کننده از مبلمان بتنی برای بخشی از فضای داخلی خانه خود به عنوان مبلمان داخلی استفاده کنید، همچنان دست شما باز است و انتخاب های بسیاری در این زمینه در مقابل شما قرار دارد.

برای آنکه بدانید کدام نوع مبلمان بتنی مناسب با محیط ها و فضاهای مختلف است، می توانید از طریق تماس با کارشناسان عنزا از تجربه آن ها در این زمینه بهره مند گردید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *