یکی از موارد و قطعات زیبایی که توسط جی اف آر سی GFRC ساخته می شود بتن های هنری زیبا و کانترهایی است که توسط این محصول قابل ساخته شدن است. چنانچه با دنبال کردن نوشتن “طراحی خلاقانه با استفاده از جی اف آر سی GFRC” در خواهید یافت، می توان از جی اف آر سی GFRC در ساخت صنابع هنری و لوازم تزئینی در سازه و ساختمان بهره برد که این هدف به دلیل انعطاف پذیر بودن و مقاومت بالای این محصول به دست آمده است.

یکی از نمونه های ساخته شده هنری جی آر سی GRC نیمکت هایی است که در تصویر زیر آن را مشاهده می نمایید. که از روی این محصول نمونه های متعددی در مناطق مختلف دنیا ساخته و پرداخته شده است. میز و نیمکت را می توان جزو اولین نمونه های هنری ساخته شده با مصالح جی اف آر سی GFRC بر شمرد.

ساخت نیمکت های جی اف آر سی GFRC

در نمونه جی اف آر سی GFRC که در تصویر بالا مشاهده می کنید سایز سطح بالایی آن در حدود 330 سانتی متر در 90 سانتی متر می باشد. نیمکت ها نیز همانطور که در تصویر می بینید به چهار بخش تقسیم شده که اندازه طول آن ها تقریبا 180 سانتی متر و 120 سانتی متر می باشد.ساخت این محصول جی آر سی GRC به مدت سک ماه و نیم به طول انجامیده است.

البته بخش عمده زمانی که در ساخت این نمونه جی آر سی GRC صرف شده مربوط به تدارکاتی بوده که برای انجام و ساخت این سازه مورد نیاز بوده است. از جمله این تدارکات محل ساخت سازه به علاوه تامین مواد مورد نیاز برای ساخت بتن جی اف آر سی GFRC می باشد.

چنانکه می دانید برای تولید جی اف آر سی GFRC لازم است که سیمان، آب و سنگدانه ها (شن و ماسه) با هم اختلاط پیدا کنند که در واقع همان ترکیب بتن می باشد. اما آنچه جی اف آر سی GFRC را به محصولی خاص بدل کرده وجود الیاف شیشه در ترکیب این محصول است که دارای مزایای بسیاری می باشد.

برای آنکه برخی نمونه های زیبای ساختمانی این مصالح ساختمانی را ببینید می توانید به صفحه جی اف آر سی GFRC هنزا مراجعه نمایید. همچنین کارشناسان و متخصصان ما در هنزا همواره آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست ها و سفارشات شما می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *