مبلمان بتنی محصولی است که دارای قوام و پایداری بالایی است، علاوه بر آن راحتی را برای استفاده کندگان خود فراهم می کند و به دلیل استفاده از بتن که دارای بافت و رنگ خاص خود می باشد، زیبایی و جذابیت خاصی را به دنبال دارد. این موارد سبب شده که استقبال گسترده ای از مبلمان بتنی در میان مصرف کنندگان به وجود آید.

اما در نوشته “مبلمان بتنی، محصولی ارزان” نیز بیان کردیم که یکی دیگر از فاکتورهای اساسی و مهم بتن الیافی این است که قیمت تمام شده آن چندان گران و گزاف نیست و علاقه مندان می توانند با صرف حداقل هزینه از محصولات شیک و زیبای مبلمان بتنی هنزا بهره مند شوند و از مزایای بصری و کیفی این محصول نهایت بهره را ببرند.

زیباسازی مبلمان بتنی با عناصر تزئینی

مبلمان بتنی قابلیت آن را دارد که در ترکیب با سایر عناصر تزئینی به راحتی مورد تزئین و زیباسازی قرار بگیرد. دلیل این امر آن است که بتن را می توان به سادگی با شیشه های رنگی، مواد و همچنین اشیای زینتی ترکیب کرد و یک نمای دکوری و تزئینی زیبا را برای آن خلق نمود. چنانکه قبلا در رابطه با بتن اکسپوز مشاهده کردید که می توان این محصول را با ترکیب با سنگدانه های رنگی به شکل دلخواه تزئین کرد و سطحی رنگی و دلخواه از آن به وجود آورد.

درباره مبلمان بتنی نیز به همان شیوه می توان عمل نمود و می توان مبلمان بتنی را در حین ساخت با شیشه های موزاییک و یا همچنین با به کارگیری آینه تزئین نمود. و گاهی می توان مبلمان بتنی را با استفاده از خلاقیت در طراحی و هنرمندی در تزئین به عنوان یک اثر هنر خلق نمود.

که علاوه بر کارکرد اصلی مبملان بتنی که همان نشستن است از جلوه های بصری و زیبایی شناختی آن نیز بهره برد و بتوان اثری درخور را ایجاد نمود. که شما می توانید برخی از این نمونه های مبلمان بتنی را در صفحه محصولات هنزا مشاهده نمایید. جهت سفارش محصول نیز با کارشناسان و مشاوران هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *