پس از آنکه دست اندر کاران ساخت و ساز در کشورمان برای تامین نیاز خود به استفاده از درپوش برای محل هایی مانند فاضلاب ها یا لوله هایی که باید بسته و مسدود شوند، را اعلام کردند، تیم هنزا برای برآوردن این نیاز داخلی دست به تولید درپوش بتنی زد که این محصول می تواند با توجه به عمر بالایی که دارد به خوبی این نیاز را در صنعت عمران و ساخت و ساز برآورده کند. چرا که درپوش بتنی بسیار از لحاظ کیفیت و مرغوبیت برتر از سایر انواع درپوش های موجود در بازار می باشد که به کار گفته می شوند.

برای آنکه شمه ای از ویژگی های درپوش بتنی تولید هنزا را دریابید که برای استفاده از این محصول لازم است بدانید، بهتر است با مراجعه به مقاله “درپوش بتنی هنزا با کیفیت جهانی” نظرات کارشناسان و محققان هنزا را که درباره درپوش بتنی ارائه کرده اند، بخوانید و از این طریق بتوانید اگر قصا به کار گرفتن درپوش بتنی را دارید با آشنایی بیشتری این محصول را انتخاب کنید.

درپوش بتنی ضد سرقت

به دلیل آنکه با توجه به آنچه در نوشته مذکور، بیان شده است، تیم هنزا تلاش خود را در این راستا صرف کرده است که بتواند درپوش بتنی را در تراز درپوش بتنی تولید شده در کشورهای پیشرفته جهان ارائه کند. که دارای همان کیفیت، بازدهی و کارآیی باشد و همچنین در قسمت های مختلفی که مورد نیاز است بتوان از این درپوش بتنی ها استفاده نمود. بنابر این در اندازه ها، ابعاد و مقاومت های مختلفی دست به تولید درپوش بتنی زده ایم که بتواند پاسخگوی نیازهای صنعت وساختمان از جنبه های مختلف باشد.

برای بر شمردن فواید درپوش بتنی بهتر است به یک مورد اشاره کنیم. یکی از مواردی که گاهی در برخی مناطق مشاهده می شود این مسئله است که درپوش های فلزی و چدنی بعضا به دلیل آنکه می توان چدن موجود در آن ها را بازیافت کرده و مورد خرید و فروش قرار داد مورد دزدی و سرقت قرار می گیرند. به خصوص در فضاها و محیط های بیرونی و شهری و علی الخصوص درپوش هایی که بر روی مجاری و چاله های فاضلاب قار داده می شود که به سرقت بردن آن ها راحت تر است. اما درپوش بتنی توانسته با آن مقابله کرده و این مشکل را حل کند.

چرا که درپوش بتنی را نمی توان مانند درپوش چدنی به سرقت برده و بتن موجود در آن را خرید و فروش کرد. پس از این جهت نیز این سازه می تواند کمکی به هزینه های اقتصادی مصرف شده بکند. به خصوص شهرداری ها که برای مجاری فاضلاب شهری از درپوش های چدنی و فلزی استفاده می کنند برای انکه دچار چنین مشکلاتی نشوند و از عواقب اقتصادی آن به دور باشند ترجیح می دهند که از درپوش بتنی استفاده کنند.

که هم مقاومت بالاتری دارد و هم ماندگاری آن به طور قابل توجهی بیشتر است و هم اینکه مسئله سرقت و دزدی برای آن مطرح نمی شود. و آمارها نشان داده که در مناطقی که از این محصول استفاده شده این مشکل به شدت کم شده است. برای آنکه با دیگر فواید درپوش بتنی آشناتر شوید توصیه ما به شما ارتباط با متخصصان هنزا است. البته می توانید در این رابطه صفحه درپوش بتنی هنزا را نیز ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *