حتما می پذیرید که برای آنکه بخواهید نمای سازه و ساختمانی را طراحی کنید، یکی از المان های ضروری که باید در اختیار داشته باشید، اندازه قطعاتی است که می خواهید آن ها را در کنار یکدیگر به عنوان سازنده نمای ساختمان خود به کار ببندید. همین مسئله می تواند در مورد جی اف آر سی / جی آر سی  و یا سایر پوشش های نما مطرح باشد. همانطور که در نوشته “ابعاد استاندارد جی اف آر سی / جی آر سی چیست؟” نیز مورد بررسی قرار گرفت.

اما نکته دیگری آنکه چگونه جی اف آر سی / جی آر سی که به عنوان یک پوشش دهنده نمای ساختمانی مدرن پا به عرصه ساختمان گذاشته توانسته با سرعتی درخور خود را به خوبی در میان انواع دیگر نماپوش ها مطرح کرده و جی اف آر سی / جی آر سی جایگاه بالایی برای خود به دست آورده است. این جایگاه را جی اف آر سی / جی آر سی به این جهت به دست آورده که دارای ویژگی هایی است که این ویژگی ها برای سازندگان ساختمانی قابل توجه است.

در نوشته های قبلی ما به مرور به این خواص جی اف آر سی / جی آر سی اشاره کرده ایم و در حد توان هر کدام را برای خوانندگان عزیز تشریح نموده ایم. اما آنچه در این نوشته به دنبال آن هستیم استفاده از همه موارد گذشته به صورت یکجا می باشد. یعنی قصد داریم شما را با مروری کلی با این خصوصیات آشنا سازیم. در ادامه به چند نمونه ویژگی برتری که جی اف آر سی / جی آر سی را مورد استقبال عام و خاص قرار داده اشاره می نماییم.

  1. بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه صنعت ساختمانی. جی اف آر سی / جی آر سی توانسته تلفیقی از فناوری های نوین در زمینه ساخت و ساز باشد. که نتیجه همه آن ها با هم جی اف آر سی / جی آر سی را به وجود آورده است.
  2. زیبایی نما که این مسئله را جی اف آر سی / جی آر سی مدیون قابلیت های مکانیکی همچون مقاومت های کششی و خمشی و کرنش قابل توجهی است که به دلیل افزودن الیاف شیشه به آن اضافه شده است. و در نتیجه معماران و طراحان می توانند بدون محدودیت طرح و سبک های مد نظر خود را پیاده سازی نمایند. خلاقیت و نوآوری در اینجا حرف اول را در نمای جی اف آر سی / جی آر سی می زند.
  3. کاهش سرعت فرسایش نمای بیرونی ساختمان. به هر حال هر میزان که نمای جی اف آر سی / جی آر سی یک ساختمان پر قدرت و مقاوم باشد، در اثر اصطکاک و تماس با عناصر بیرونی در طول زمان، جی اف آر سی / جی آر سی نیز همچون سایر متریال ها دچار فرسایش می گردد. اما همانطور که گفته شد تفاوت جی اف آر سی / جی آر سی با دیگر مواد ساختمانی آن است که این فرسایش را به شدن کند می کند.

جی اف آر سی / جی آر سی نسل جدید نمای ساختمانی

اگر با توجه به آنچه تا کنون درباره جی اف آر سی / جی آر سی فرا گرفتید، شما نیز قصد بهره مندی از این محصول را دارید لازم است ابتدا برای آشنایی بیشتر با نمونه های آن به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه نمایید و پس از آنکه انتخاب خود را انجام دادید با کارشناسان و مشاوران ما در هنزا تماس برقرار نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *