آنچه در مقاله “آیا جی اف آر سی / جی آر سی برای پوشش نمای برج ها مناسب است؟” پرسیدیم راجع به یکی از کارکردهای جی اف آر سی / جی آر سی بود. یعنی درباره این بود که آیا می توان در ساختمان های بسیار بزرگ نیز آن را مورد استفاده قرار داد یا آنکه صرفا مناسب سازه های کوچک می باشد. همانطور که در پاسخی که داده شد می بینید، به دلیل کارایی بالایی که جی اف آر سی / جی آر سی دارد، به خوبی می توان در برج ها نیز از آن استفاده نمود.

یکی از نمونه های آن برج مسکونی “های رایز” است که نمای زیبایی را به وسیله جی اف آر سی / جی آر سی برای آن فراهم آورده است. این برج دارای 550 واحد مسکونی است که در ابعاد مختلفی ساخته شده است و حدود 110 واحد آن توسط افراد از لحاظ اقتصادی متوسط نیز قابل دسترسی است. البته در این برج محیط های بیرونی قابل نشیمن در طبقات مختلف و همچنین مغزه ها و اتاق های انجمن تعبیه شده است.

جی اف آر سی / جی آر سی در برج "های رایز"

دو سطح پیش ساخته اولیه جی اف آر سی / جی آر سی گوشه های متقابل ساختمان را با پوسته های متنوعی که به شکلی ملایم خم داده شده اند، پوشش می دهد. که این طرح جی اف آر سی / جی آر سی جلوه ای دراماتیک درست در گوشه سازه ایجاد کرده است.

این شکاف در طراحی ساختمان که از پایین به بالا به تدریج در حال گسترده تر شدن است، و با نمای جی اف آر سی / جی آر سی پوشش داده شده، بالکن بعضی از واحدهای مسکونی را پوشش داده است. و نمایی را به روی مرکز شهر برای این واحدهای مسکونی ایجاد کرده است. تصمیم اولیه برای استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی از سوی تیم طراحی اتخاذ شد.

در ادامه مقالات به جزئیات این پروژه بیشتر خواهیم پرداخت. در اینجا به شما پیشنهاد می شود که به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه کرده و نمونه های داخلی این محصول را نیز مشاهده نمایید و شما نیز به این ترتیب خواهید توانست نمونه مورد درخواست خود را با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا مطرح نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *