چنانچه بحث های تخصصی و عمومی ما را در هنزا در رابطه با معرفی مصالح ساختمانی گوناگون دنبال کرده باشید، تا کنون دریافته اید که هر مصالح ساختمانی را می توان با استفاده از راه کارهایی بهینه سازی کرد و کیفیتش را بالاتر برد. همانطور که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی میز ازین قاعده مستثنا نیست و ما می توانیم با استفاده از شیوه های کاربردی خاصی جلوه و مقاومت بهتری به آن ببخشیم.

مثلا چنانچه در نوشته “استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در محوطه” دیدید، گفته شد که می توان و باید که وقتی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را برای پوشش یک محوطه زیبا به کار می بریم به آن ریتم بدهیم. و ریتم دادن به سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی کاری است که بر عهده طراحان آن می باشد. به عنوان مثال از شکل هایی خاص می توان در طرح کلی و شکل کلی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی استفاده کرد.

چگونه از ترکیب رنگ در سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی استفاده کنیم؟

و چنانچه بیان شد یکی از شیوه های ریتم دهی به سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی این است که ترکیب رنگی آن را در طول طرح تغییر دهیم. و طیفی از رنگ های نزدیک به هم را در ساخت سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در کنار یکدیگر قرار دهیم. البته این بستگی به نظر مشتریان و همچنین سلیقه طراح و شرایط و تناسبات محیطی دارد.

ولی معمولا به این صورت است که به جای آنکه در ساخت سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی از یک رنگ یکنواخت استفاده کنیم، اگر بتوانیم از پنل های متفاوت استفاده کرده که طرح کلی دارای رنگ های چندگانه باشد، زیبایی بیشتری به محصول ما می بخشد. به این ترتیب رضایت خاطر بیشتر استفاده کنندگان از آن محوطه را به دنبال دارد.

در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا می توان نمونه های زیادی از این نوع چینش را مشاهده کرد. برای دست یافتن به طرح های چشمگیر می توانید با طراحان ما در هنزا مشورت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *