تیم تولیدی محصولات هنزا در سلسله مقالاتی سعی دارد که شما را به تدریج با ویژگی ها و خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی مصالح ساختمانی آشنا کند که در این رابطه می توانید به مقاله های “تعریف تنش و کرنش از منظر کارشناسان هنزا” و “هدایت الکتریکی و دوام مصالح ساختمانی” رجوع کنید. به بیان کارشناسان هنزا با افزایش و گسترش پروژه های عمرانی و ساختمانی سازندگان و مدیران اجرای سازه ها به تقسیم بندی پروژه در فازها و مراحل گوناگون نیازمند هستند. به طوری که با زمان بندی مشخص هر فاز و هر مرحله از کار در مدت مشخص اتمام یابد.

در تصویر بالا شمه ای از فعالیت تیم تولیدی هنزا در راستای تولید پیشرفته محصولات هنزا را مشاهده می نمایید. کارشناسان هنزا می گویند مدیر فنی یا سرپرست یک پروژه عمرانی لازم است که در زمینه های مختلف دارای مهارت و استادی باشد. مثلا در زمینه سازه های فولادی مدیر پروژه باید قدرت نظارت و بازرسی چشمی بر صحت عملکرد جوشکاری اصولی داشته باشد. و یا به گفته متخصصان هنزا در سازه های بتنی سرپرست پروژه باید نسبت به آرماتوربندی، بست ها و خم ها اطلاعات کافی داشته باشد.

همچنین متخصصان هنزا یادآور می شوند که مدیر فنی یک پروژه باید بداند که مصالح ساختمانی را در چه محلی و چگونه انبار و دپو کند که دچار خرابی و یا سختی دسترسی نشود. همچنین بداند برای ساخت بتن از چه سیمانی و با چه عیاری باید بهره برده شود. چنانچه کارشناسان هنزا متذکر می شوند، مدیر پروژه یا سرپرست کارگاه باید بداند که مصالح گوناگون ساختمانی اعم از بلوک ها، آجر، آهک، سیمان و … به چه طریقی باید از جهات مختلف تحت مدیریت قرار گیرند. که این جهات شامل مدیریت خرید، مدیریت فضا، مدیریت نگهداری و مدیریت استفاده می شود.

مدیریت پروژه ساختمانی

رعایت موارد اصولی مدیریت باعث می شود که استفاده از مصالح ساختمانی به شکل بهینه و با راندمان بالا صورت پذیرد و در نهایت پروژه ساخته شده از کیفیت لازم و مطلوب برخوردار باشد. در صورتیکه مایل به آشنایی با مصالح ساختمانی با کیفیت هستید، می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه نموده و با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *