در مقاله “آشنایی با محصولات هنزا” گفتیم که شرکت گام آبی فردا تولید کننده محصولات هنزا می باشد که با بهره مندی از تیمی مجرب و متخصص توانسته گام های زیادی را در ارتقای کیفیت مصالح ساختمانی به کار رفته در ساختمان ارائه دهد و مشتریان گرامی را از استفاده از محصولات هنزا در ساختمان خود راضی کرده و نیازهای آنان را هم از جهت کیفیت، مرغوبیت و استحکام بالا برآورده کند و هم از لحاظ زیبایی و خوش منظر بودن، محصولات هنزا قابل رقابت با بهترین نمونه های جهانی می باشند.

یکی از محصولات هنزا که توجهات زیادی را به خود معطوف داشته سنگ دکوراتیو هنزا می باشد که در نمای ساختمان ها نقشی درخور و قابل توجه را ایفا می کند. یکی از ویژگی های مثمر ثمر ستگ های دکوراتیو هنزا این است که این سنگ ها یه کلی از مواد موجود در طبیعت ساخته می شوند لذا هم باعث حفظ منابع طبیعی بوده و هم دوستدار محیط زیست بوده و آثار مخربی بر روی آن ندارد.

سنگ دکوراتیو هنزا

سنگ دکوراتیو هنزا در واقع ترکیبی از خرده سنگ ها می باشد که با گردآوری و ترکیب آن ها و افزودن رنگ دانه ها معدنی و همچین برخی دیگر از مواد معدنی مورد نیاز باعث شده که ترکیبی مستحکم و زیبا به دست آید که قابلیت به کار گیری در نمای بخش های مختلف ساختمان را دارا می باشد. سنگ دکوراتیو هنزا قابلیت پایداری در مقابل یرمای بسیار شدید و همچنین درجه حرارت های بسیار بالا را دارد و دچار شکست و فرسایش نمی گردد به علاوه در ازای نفوذ آب و رطوبت نیز مقاومت چشمگیری دارند.

سنگ های دکوراتیو نسبت به سنگ معمولی سبکتر هستند و علاوه بر سهولت نصب و اجرا در صورت حوادث طبیعی آثار مخرب کمتری را در آوار خواهد داشت. همانطور که در نوشته “چرا به هنزا اطمینان می کنیم” نیز بیان شد هنزا از تیم تحقیقاتی نجربی برخوردار است که می تواند سنگ های دکوراتیو را در انواع طرح ها و رنگ های مورد نظر مشتریان به آنان عرضه کند. که نمونه های آن را می توانید در صفحه محصولات هنزا دنبال کنید و همچنین در صورت تمایل جهت استفاده از سنگ دکوراتیو با کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *