پس از آنکه مهندسان و کارشناسان عرصه صنعت ساختمان تصمیم گرفتند که با ترکیب الیاف با بتن، آن را به سطحی تازه ارتقا دهند، الیاف مختلفی را برای این منظور در نظر گرفتند که از جمله آن ها می توان به الیاف فولادی، کربنی، پلیمری، پلی اتیلن و الیاف شیشه اشاره نمود. به آن دسته از بتن هایی که توسط الیاف شیشه مسلح شده اند و مقاومت آن ها بیشتر شده جی اف آر سی / جی آر سی گفته می شود.

آنانکه در زمینه تاریخچه مصالح ساختمانی تحقیق می کنند، تاریخچه جی اف آر سی / جی آر سی را به خشت های کاهگلی بر می گردانند که در آن ها با ترکیب کاه با خشت های آجری توانستند، مقاومت خشت ها را افزایش دهند. اما برای بررسی دقیق تر این موضوع لازم است به مقاله “چرا جی اف آر سی / جی آر سی تولید شد؟” مراجعه نمایید.

آزمایشگاه مجهز کنترل کیفیت جی اف آر سی / جی آر سی هنزا

همانطور که می دانید با آزمایش های بسیاری که از لحاظ مقاومت مصالح بر روی جی اف آر سی / جی آر سی انجام شده است مشخص شده است که جی اف آر سی / جی آر سی نسبت به بتن معمولی از جهات مختلف و متنوع برتری دارد. و شرکت گام آبی فردا نیز آزمایشگاهی مجهز و با امکانات پیشرفته و بروز برای آزمایش و بررسی کردن جی اف آر سی / جی آر سی فراهم آورده است که یکی از نقطه قوت های این شرکت می باشد که پنل های پیش ساخته جی اف آر سی / جی آر سی را با برند هنزا تولید می کند.

تیم هنزا با بهره مندی از آزمایشگاه پیشرفته ای که دارد می تواند پنل های جی اف آر سی / جی آر سی تولیدی خود را تحت آزمایشات مقاومت مصالح قرار داده و به این ترتیب مراحل کنترل کیفیت آن را طی کند و بتواند از محصول جی اف آر سی / جی آر سی که به مشتریان خود تحویل می دهد از لحاظ کیفیت و مقاومت اطمینان حاصل کرده و به مشتریان خود تضمبن لازم را ارائه دهد.

به همین ترتیب ما توانسته ایم پنل های جی اف آر سی / جی آر سی تولیدی خود را به وسیله ماشین ها و دستگاه های پیشرفته مورد آزمون قرار دهد و همانطور که در مقاله “دوام و طول عمر جی اف آر سی / جی آر سی” نیز در مورد آن سخن گفتیم این محصول در برابر عواملی که از طریق محیط بیرونی می توانند باعث تخریب جی اف آر سی / جی آر سی گردند، مقاومت و پایداری بسیار بیشتری نسبت به بتن های معمولی از خود نشان می دهد و به این ترتیب زمان بیشتری می تواند عمر کند.

در واقع لازمه یک تولید کننده برتر مصالح ساختمانی این است که کارخانه آنها مجهز به یک آزمایشگاه پیشرفته نیز باشد که بتواند جی اف آر سی / جی آر سی تولید شده را با جدیدترین استانداردهای روز دنیا مطابقت دهد و بتواند به مشتریان خود اطمینان دهد که پنل های جی اف آر سی که از آنها خریداری می شود از همه جهت تایید شده می باشد. که تیم هنزا از معدود تولیدکنندگان داخلی است که به این امکانات مجهز می باشد.

برای آنکه نمونه های اجرایی این محصول را ببینید می توانید به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه کنید. و جهت آشنایی با آزمایشگاه مجهز تیم هنزا می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *