در مقاله “ظرفیت بالای مبلمان بتنی در طراحی و ساخت” با قابلیت های برجسته مبلمان بتنی آشنا شدیم و همانطور که دیدیم این محصول می تواند انتخاب های وسیعی در اختیار ما قرار دهد. به جهت آنکه محدودیت های طراحی نداشته و نوآوری طراحان را می تواند جلوه گر باشد. در این نوشته قصد داریم یکی از انواع مبلمان بتنی با طرحی خارق العاده را خدمتتان معرفی نماییم.

میز مبلمان بتنی (RETRO CONCRETE TABLE)

این نوع از محصول همانطور که می بینید دارای طرحی کلاسیک است و این تنها ویژگی خاص آن نیست که علاقه مندان را به سمت آن جذب کرده است. در ادامه به چند خصوصیت برجسته آن اشاره می نماییم.

مبلمان بتنی با طراحی کلاسیک

  1. شکل آن دارای طرحی ویژه و غیر تکراری است که می تواند فضای هر نشیمنی را جلوه ای ویژه ببخشد.
  2. دارای عناصر زیبایی بخش و دکوراتیو متعددی است که هر یک از آن ها به تنهایی می تواند در جذب توجه مخاطبان موثر باشد.
  3. به نوعی این نوع از محصول یادآور نوستالژی دهه پنجاه میلادی می باشد. به دلیل آنکه طرح های مشابه این در آن دوران رایج بودند.
  4. در هر دکوراسیونی شما می توانید از این محصول بهره مند شوید. به دلیل آنکه انطباق پذیری جنس بتن با سایر متریال ها بسیار بالاست و در هم نشینی با دیگر عناصر دکوراسیونی و مبلمانی به خوبی می تواند هماهنگی لازم را ایجاد کند.
  5. این نوع مبلمان بتنی قابلیت این را دارد که شما آن را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید و همین امر می تواند باعث همسازی و هماهنگی بیشتر این محصول با سایر المان های محیطی گردد.

با دیدن تصویر فوق شما متوجه خواهید شد که در طراحی و ساخت مبلمان بتنی محدودیتی در کار نخواهد بود و با بهره مندی از طراحان برجسته و تیم سازنده قوی که هنزا در اختیار شما قرار می دهد، شما قادر به تامین مبلمان بتنی دلخواه خود خواهید بود. برای این منظور می توانید علاوه بر مراجعه به صفحه مبلمان بتنی هنزا با کارشناسان و متخصصان ما نیز در این زمینه در تماس باشید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *